مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت:تلاش می کنیم تا دو سال آینده تمام ماشین‌آلات خدمات موتوری نوسازی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن نظام‌زاده مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به بالا بودن میانگین عمر خودرو‌های حمل زباله شهرداری از سال گذشته در صدد نوسازی این ماشین‌آلات برآمدیم.

او افزود: در این راستا با استفاده از بودجه سازمان خدمات موتوری و اعتباری که شهرداری برای نوسازی ماشین‌آلات این سازمان در نظر گرفت، سال گذشته تعداد ۱۰ دستگاه خودرو زباله‌کش، سه دستگاه جاروب خیابانی و دو دستگاه بیل بکهو خریداری شد.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با تاکید بر ادامه روند نوسازی امکانات و تجهیزات این سازمان در سال‌جاری، اظهار امیدواری کرد: تا دو سال آینده تمام ماشین آلات نوسازی شود.

او با اشاره به روند بازسازی ماشین‌آلات سازمان خدمات موتوری، گفت: همه ساله بازسازی ماشین آلات امری ضروری و اجتناب ناپذیر است و خوشبختانه در انجام این اقدام نیز موفق عمل کردیم به طوری که تعداد زیادی از خودرو‌ها بازسازی شده است.

نظام‌زاده ادامه داد: در حال حاضر در سازمان خدامت موتوری شهرداری تعداد ۱۵۳ دستگاه خودرو خدماتی وجود دارد که تعدادی از آن‌ها جاروب خیابانی، تعدادی جدول‌شوی و تعدادی ویژه حمل پسماند است.

او اظهار کرد: تعداد ۱۱۰ دستگاه ماشین آلات عمرانی در اختیار این سازمان است شامل ۱۰ دستگاه لودر، تعدادی بیل مکانیکی و مابقی کامیون بوده که به وسیله آن‌ها اقدامات عمرانی مناطق و سازمان‌ها انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با بیان اینکه بازسازی ماشین آلات در تعمیرگاه این سازمان انجام می‌شود، گفت: تعمیر و بازسازی خودرو‌های عمرانی در تعمیرگاه گردنه زینل انجام و آماده استفاده می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.