مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت:با توجه به کم شدن سطح آب ، بستر زاینده رود ، مملو از علف‌های هرز شده بود که با افزایش تعداد نیروها و استفاده از بیل مکانیکي پاكسازي شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن نظام‌زاده مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری بااشاره به افزایش چهار برابری نیرو‌ها برای پاک سازی بستر زاینده رود گفت: با توجه به کم شدن سطح آب، بستر زاینده رود، مملو از علف‌های هرز شده بود که با افزایش تعداد نیرو‌ها و استفاده از بیل مکانیکی پاکسازی شد.

حسن نظام‌زاده افزود: وقتی جریان آب در رودخانه قطع و دوباره مسیر بازگشایی می‌شود، زباله‌های زیادی در بستر رودخانه جمع شده که نظافت و لایروبی بستر آن را دشوار می‌شود.

او گفت: سازمان خدمات موتوری با تأمین ماشین آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین شهرداری کلانشهر اصفهان، کار جمع‌­آوری پسماند‌های تَر، ساختمانی، ضایعات فضای سبز، بیمارستانی، کمک در تأمین آب خام مورد نیاز فضای سبز اصفهان، تعمیرات تمامی ماشین آلات شهرداری کلانشهر اصفهان خدمت‌رسانی و آمادگی کامل با انجام مانور‌های مختلف در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه است.

انتهای پیام/م

 

پاکسازی بستر رودخانه زاینده رود از علف های هرز

برچسب ها: شهرداری ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.