مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: درخواست ما این است که مردم درخصوص نحوه مراجعه به مراکز تشخیصی و درمانی از سامانه‌های نوبت‌دهی غیرحضوری تلفنی یا اینترنتی استفاده کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حسین‌زاده مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند درباره دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت مراکز تشخیصی و درمانی در شرایط کرونا، گفت: در زمان مراجعه به این گونه مراکز از اقلام حفاظت فردی شامل ماسک و بعضا دستکش استفاده شود.

او افزود: اگر امکان پذیر است استفاده از کارتخوان بسیار مناسب است به این دلیل که استفاده از پول نقد می‌تواند در انتقال بیماری موثر باشد.

حسین‌زاده اظهار کرد: نکته سوم اینکه از مردم درخواست داریم در زمان حضور در مراکز تشخیصی و درمانی، فاصله‌گذاری را درخصوص نحوه نشستن رعایت کنند و از ازدحام جمعیت جلوگیری شود.

مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند درباره خدمات دندانپزشکی عنوان کرد: مردم خدمات غیرضروری را که مربوط به حوزه زیبایی دندانپزشکی است به تاخیر بیاندازند و برای خدمات ضروری و اورژانسی به مراکز درمانی مراجعه کنند.


بیشتر بخوانید


او تصریح کرد: در صورتی که مردم شکایت، انتقاد یا پیشنهادی درباره نحوه فعالیت مراکز تشخیصی و درمانی داشتند از طریق سامانه کشوری ۱۹۰ یا شماره‌های استانی ۹۶-۳۲۳۸۱۸۹۵ منتقل کنند.

حسین‌زاده عنوان کرد: شکایات و سوالات در سامانه ۱۹۰ به صورت استانی منتقل و پاسخ لازم به فرد داده می‌شود.

مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: حضور زمان مند بیماران در مطب، استفاده بیماران و مراجعان از ماسک، استفاده از کارتخوان، فاصله‌گذاری بیماران در اتاق‌ها و سالن‌های انتظار مراکز، ایجاد امکان شست و شوی دست با محلول‌های ضد عفونی، تهویه مناسب فضا‌ها و جلوگیری از ازدحام الزامی است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار