آشنایی سربازان خوزستانی با آموزش های امدادی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان از ارائه آموزش‌های تخصصی کمک‌های اولیه و امدادی به سربازان در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: با توجه به طرح ارائه شده از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح مبنی بر حرفه‌آموزی سربازانی که در خوزستان خدمت می‌کنند، تفاهم‌نامه برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی کمک‌های اولیه و امدادی بین هلال احمر و سپاه ولی عصر (عج) استان امضا شد.

او با بیان اینکه قرار است جمعیت هلال‌احمر و سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان برنامه‌های مشترکی را در این زمینه داشته باشند افزود: در قالب این تفاهم‌نامه دوره‌های کوتاه‌مدت برای توانمندسازی سربازان برای مقابله و مواجه با حوادث و بلایای طبیعی از سوی هلال‌احمر برگزار شود.

خدادادی تصریح کرد: فرصت مناسبی پیدا می‌شود تا از این تعامل برای همکاری‌های بیشتر استفاده لازم را ببریم و برنامه‌های کلی جمعیت هلال‌احمر را در خصوص آسیب‌های اجتماعی، توانمندسازی و مصونیت سازی جوانان در کنار مهارت‌آموزی اجرا کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: این طرح فرصت مناسبی برای توسعه و تعمیق هلال احمر و سپاه پاسداران در زمینه آموزش‌های تخصصی است تا زمینه توانمندسازی و کاهش خطرپذیری را در جامعه فراهم کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.