مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان از اهالی فرهنگ و رسانه‌ها خواست جهت برخورداری از تسهیلات کرونا به سامانه «کارا» مراجعه کنند.

عبیدالله رستمی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام به ثبت نام کسب و کار‌های به شدت آسیب دیده در بحران کرونا در حوزه فرهنگ و هنر جهت دریافت تسهیلات در سامانه کارا نموده است.

او با بیان این مطلب که سامانه کارا به آدرس kara.mcls.gov.ir برای ثبت تقاضای تسهیلات معرفی شده است، گفت: کسب و کار‌های  آسیب دیده در سامانه تعریف شده که متقاضی باید هنگام تقاضا رشته فعالیت خود را انتخاب کنند.

رستمی ادامه داد: ۲۰ بانک و مؤسسه مالی برای دریافت تسهیلات متقاضیان در سامانه معرفی شده است.

او بیان کرد: متقاضیان به محض دریافت پیامک بر اساس کد ملی، باید فرایند ثبت‌نام و ارائه مشخصات اولیه را تکمیل کنند و سپس اطلاعات ثبت شده به بانک‌های عامل ارسال و مراحل پرداخت تسهیلات را آغاز کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان خاطر نشان کرد: سود تسهیلات ۱۲ درصد و دوره بازپرداخت پس از یک دوره تنفس، از آبان ماه سال جاری در ۲۴ قسط است.

او در پایان گفت: صاحبان کسب وکار‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای که دارای کدبیمه کارگاهی هستند تا پایان تیرماه سالجاری مهلت دارند درخواست تسهیلات از طریق سامانه کارا ارائه وثبت کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.