مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان گفت:کارگران و کارفرمایان فاقد بیمه در کردستان از تسهیلات کرونایی بهره مند می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،برهان صلواتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان  گفت: به منظور حمایت از واحد‌ها و مشاغل آسیب‌دیده از کرونا، تسهیلات ویژه‌ای برای حمایت از این کسب و کار‌ها در نظر گرفته می‌شود.

او افزود: مسئولان واحد‌های تولیدی که لیست بیمه‌ای داشته، می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه کارا از تسهیلات دو ساله  با نرخ ۱۲ درصد بهره‌مند شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان با اشاره به اینکه از طریق وزارت تعاون مشاغل چهارده گانه آسیب دیده از کرونا شناسایی و از طریق پیامک به آن‌ها اطلاع‌رسانی شده است، گفت: کارگران و کارفرمایان هم که جزو این موارد هستند، اما لیست بیمه نداشته و مشمول بیمه تامین اجتماعی نیستند، می‌توانند  با ثبت نام در سامانه کارا برای دریافت تسهلات،اقدام کنند.

صلواتی بیان کرد:متقاضیان مشمول می‌توانند تا پایان تیرماه با مراجعه به سامانه کارا به نشانی https://kara.mcls.gov.ir برای دریافت تسهیلات حمایتی کرونا ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.