همکاری شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی در جمع‌آوری زباله‌های بیمارستانی

استاندار کرمانشاه بااشاره به اینکه شهرداری موظف است در خصوص جمع‌آوری زباله‌های بیمارستانی با دانشگاه علوم پزشکی همکاری کند گفت : متاسفانه باوجود مصوبات قبلی، شهرداری کرمانشاه نظارتی روی بوستان‌های سطح شهر ندارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : براساس سه مصوبه قبلی شهرداری کرمانشاه موظف است برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا نظارت جدی‌تری روی بوستان‌های سطح شهر داشته باشد.

مغازه‌دارانی که ماسک نزنند، جریمه می‌شوند

او در خصوص بازدید‌های اخیر از سطح شهر هم گفت : خوشبختانه بیشتر مردم از ماسک استفاده می‌کنند، اما برخی مغازه‌دارانی که ماسک می‌فروشند، از ماسک استفاده نمی‌کنند.

بازوند افزود: از امروز گروه‌های بازرسی و نظارتی با مغازه‌دارانی که ماسک نمی‌زنند برخورد قانونی انجام می‌دهند و واحد تجاری آن‌ها را پلمب و به دادسرا معرفی خواهند شد.

استاندار کرمانشاه بااشاره به اینکه برخی از نیرو‌های پلیس هم در حین انجام وظیفه از ماسک استفاده نمی‌کنند در تذکری به مجموعه نیروی انتظامی استان از آن‌ها خواست استفاده از ماسک برای پرسنل نیروی انتظامی حین انجام وظیفه اجباری شود.

اداره صنعت معدن و تجارت موظف است بر قیمت ماسک نظارت کند

مقام عالی دولت در کرمانشاه، یکی از کانون‌های انتشار ویروس را تجمعات عروسی و عزا دانست و گفت: همه فرمانداران موظفند با ریش‌سفیدان و معتمدان برای تعطیل کردن این تجمعات رایزنی کنند.

بازوند با اشاره به اوج گرفتن کرونا در پاییز و همزمانی با آنفلوآنزا گفت: دانشگاه علوم پزشکی برای این فصل در چند روز آینده نقشه راهی برای شرایط بحرانی تدوین کند و اداره صنعت، معدن و تجارت هم برای شروع پاییز برنامه افزایش تولید ماسک در استان را به ستاد استانی مقابله با کرونا اعلام کند.

اختصاص ۱۰۰ هزار لیتر گازوییل به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، جلوگیری از ارایه خدمت به افرادی که در ادارات ماسک نمی‌زنند، بررسی تعطیلی سینماها، نظارت بر قیمت‌گذاری ماسک مطابق تعرفه وزارت صنعت معدن و تجارت و اجباری بودن خرید اقلام بهداشتی توسط دانشگاه علوم پزشکی از مراکز تولیدی استان، از مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا بود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.