گردهمایی سران طوایف ایل بزرگ کلهر به منظور مقابله با ویروس کرونا

سران طوایف ایل کلهر به منظور مقابله و ریشه کنی ویروس کرونا گردهم آمدند تا هم قسم بشوند این ویروس در سطح شهرستان گیلانغرب ریشه کن گردد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، محمودیان فرماندار شهرستان گیلانغرب با اشاره به اینکه شهرستان گیلانغرب متاسفانه به وضعیت قرمز برگشته است گفت : از ابتدای شروع اپیدمی تا امروز ۱۷۰ مورد مثبت و ۱۱ فوتی نتیجه شیوع این بیماری در منطقه بوده است .

او گفت : ۶۲ درصد افراد مبتلا را شهروندان و ۳۸ درصد را روستائیان تشکیل می‌دهد که تمام گروه‌های سنی از کودکان تا ۶۰ سال به بالا را درگیر کرده است .

او خطر جدی ویروس کرونا را گوشزد کرد و گفت : ماهیت این ویروس به گونه‌ای است که احساس خطر آن هر روز بیشتر از قبل است و باید گفت اکنون دست یاری را بسوی بزرگان دراز می‌نمائیم تا برای پیشگیری از ادامه آن در فصل پائیز چاره اندیشی و به هرطریق ممکن مردم را توجیه وهدایت کنیم که در همراهی و برگزار نکردن مراسمات عزا و عروسی ما را کمک کنند.

رستمی دادستان شهرستان گیلانغرب بر لزوم مسئولیت پذیری شهروندی و اجتماعی با توجه به شرایط حساس کنونی تاکید نمود و گفت : دستگاه قضا آماده هرگونه همکاری در راستای مقابله با این بیماری است .

او گفت : برگزاری هرگونه مراسمی که منتهی به تجمع شود باید حذف گردد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.