دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: در سه ماهه نخست امسال ۱۷ مورد عامل تیراندازی و قدرت نمایی با سلاح در عنبرآباد دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  یوسف سبحانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: در سه ماهه نخست امسال  ۱۷ مورد عامل تیراندازی و قدرت نمایی با سلاح در عنبرآباد دستگیر شدند.

او افزود: در این مدت قریب به یک تن مواد مخدر در عنبرآباد کشف و ۲۰ قبضه سلاح غیرمجاز نیز جمع آوری شده است. 

سبحانی بیان کرد: برای عوامل تیراندازی در شهرستان، پرونده قضایی تشکیل و در حال رسیدگی است که به زودی قرار متناسب با پرونده برایشان صادر می‌شود.

او با اشاره به اینکه بعضی از افراد عکس خود را با سلاح در فضای مجازی منتشر می‌کنند، گفت: این عمل مجرمانه باعث ترویج خشونت در جامعه می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد  تصریح کرد: فضای مجازی در این زمینه به خوبی رصد اطلاعاتی می‌شود و به محض مشاهده، برای این افراد پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

 او اظهار کرد: از ابتدای امسال ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات با تلاش شبانه روی موفق به کشف یک تن انواع مواد مخدر در این شهرستان شده اند.

سبحانی گفت: ۸ نفر قاچاقچی و ۳۳ نفر خرده فروش نیز دستگیر شده اند و یک باند فعال قاچاق مواد مخدر که اقدام به ترانزیت مواد مخدر می‌کرد، متلاشی شده است.

او ضمن هشدار به کسانی که در این شهرستان با انجام تیر اندازی و حمل سلاح به قدرت نمایی می‌پردازند، بیان کرد: قانون با این افراد، همچون گذشته به شدت برخورد خواهد کرد و امنیت شهروندان خط قرمز مسئولان قضایی و امنیتی شهرستان عنبرآباد است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد به کشف و جمع آوری سلاح در سه ماه اخیر اشاره کرد و گفت: در این مدت، ۱۴ قبضه اسلحه جنگی و ۶ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف و ضبط شده است.

 او بیان داشت: در صورتی که افراد حامل سلاح داوطلبانه سلاح هایشان را تحویل دهند، برای آن‌ها پرونده قضایی تشکیل نخواهد شد و مورد تعقیب قضایی قرار نمی‌گیرند.

سبحانی با قدردانی از تلاش‌های دستگاه‌های انتظامی و امنیتی در برقراری نظم و امنیت، تصریح کرد: اقدامات انجام شده در زمینه مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان مثبت ارزیابی می‌شود.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.