مدیر بنیاد قرآن استان همدان از ساخت اردوگاه فرهنگی- تربیتی جامعه قرآنی در این استان خبر داد.

ساخت اردوگاه فرهنگی- تربیتی جامعه قرآنی همدانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، جواد صدیق، مدیر بنیاد قرآن استان همدان اظهار داشت: اردوگاه فرهنگی- آموزشی- تفریحی جامعه قرآنی همدان ساخته می‌شود.

 او افزود: زمین این اردوگاه ۱۲ سال پیش به صورت قسطی از منابع طبیعی و مسکن و شهرسازی شهرستان همدان خریداری شده است.

مدیر بنیاد قرآن استان همدان با اشاره به اینکه این اردوگاه وقف قرآنی بود و مالکیت خصوصی ندارد افزود: این اردوگاه با ۶ هزار و ۵۰۰ متر در بخش‌های مختلف نمازخانه، آشپزخانه، سالن اجتماعات، خوابگاه، کلاس‌های آموزشی طراحی شده است.

صدیقی با اشاره به اینکه ساخت این اردوگاه از امسال آغاز شده است گفت: ساخت و تکمیل این بنا نیازمند ۲ میلیارد تومان اعتبار است که ۸۰۰ میلیون تومان آن از سوی بنیاد قرآن استان پرداخت خواهد شد.

او ابراز کرد: پیش بینی می‌شود طی ۲ الی ۳ ماه آینده کار بنا اصلی ساختمان به اتمام برسد، اما محوطه سازی، دیوار کشی و آماده سازی بخش‌های دیگر بنا در صورت تأمین اعتبار تا اواخر سال جاری ادامه خواهد داشت.

مدیر بنیاد قرآن استان همدان با اشاره به اینکه متولی این بنا جامعه قرآنی استان با محوریت بنیاد قرآن است ابراز کرد: این اردوگاه در صورت ساخت و اتمام، مکانی برای برگزاری کلاس‌های آموزشی و تفریحی جامعه قرآنی استان خواهد بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.