سرمربی ذوب آهن گفت: خیلی امیدوار بودیم که حریف را غافلگیر کنیم، اما شاهین با ارسال توپ‌های بلند و بازی مستقیم  به ما کمک کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لوکا بوناچیچ، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پس از پیروزی تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر اظهار کرد: سه امتیاز حساس را به دست آوردیم. هدف ما این بود قبل از هر چیزی فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم و خیلی امیدوار بودیم که حریف را غافلگیر کنیم که خوشبختانه همین اتفاق رخ داد. شاهین با ارسال توپ‌های بلند و بازی مستقیم  به ما کمک کرد.

او افزود: بازیکنانی که به زمین می‌روند کار اصلی را انجام می‌دهند. زمانی که من در فولاد بودم کریمیان بازیکن من بود. او یک بازیکن با استعداد، تکنیکی و خیلی خوب بود و برای من جای تعجب داشت که تیم او فقط به دنبال استفاده از توپ‌های بلند بود. اگر شاهین روی زمین بازی کند می‌تواند در لیگ بماند. از صمیم قلب آرزو می‌کنم کریمیان و همکاران او موفق باشند.


بیشتر بخوانید


بوناچیچ درباره داوری گفت: ما نمی‌توانیم به موضوع داوری وارد شویم. من سال‌ها در فوتبال تجربه دارم. به موضوع داوری وارد نمی‌شوم.  خوشبختانه آن قدر خوب بودیم و گل‌های زیادی زدیم که اتفاقات داوری ما را خیلی اذیت نکرد.

سرمربی ذوب آهن در پایان در مورد صحبت مسئولان تیمش مبنی بر خطرناک بودن سفر به بوشهر به دلیل افزایش شیوع بیماری کرونا در این شهر بیان کرد: کسی نمی‌دانست چه اتفاقی می‌افتد. اگر قرار است لیگ برگزار شود، همه تیم‌ها باید بازی کنند و اگر قرار نیست برگزار شود، همه تیم‌ها نباید بازی نکنند. نمی‌شود با احتمال به جلو رفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار