سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: وقتی لیگ فعلی تا همین امروز حدود ۱۴ ماه به طول کشیده است دیگر نمی‌توانیم انتظار بازخورد خوبی از لیگ داشته باشیم.

جلالی: انتظار بازخورد خوبی از لیگ نوزدهم نداریم/ به نتیجه بازی استقلال و پارس فکر نمی‌کنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نشست خبری پیش از بازی با پیکان اظهار داشت: فوتبال فراز و نشیب‌های زیادی دارد و در چنین حالتی، حاشیه‌های بیشتری در فوتبال وجود خواهد داشت، اما مهم است که در سختی‌ها ناامید نشویم و در فراز‌ها هم مغرور نباشیم. در دو بازی قبلی سعی کردیم تیم را از لحاظ روحی بازسازی کنیم. مقابل سپاهان خوب بازی نکردیم، اما شکست ما مقابل شهرخودرو ناباورانه بود.

فردا چهره شادابی از گل‌گهر را شاهد خواهید بود

جلالی ادامه داد: در فوتبال اصطلاحی وجود دارد، وقتی خوب نیستید و بازی را می‌برید باید نگران باشید  اما هنگامی که خوب هستید و می‌بازید، می‌‌توانید به آینده امیدوار باشید و مطمئن باشید که فردا چهره شادابی از تیم ما را شاهد خواهید بود و امیدوارم فردا روز خوبی برای ما باشد.

بازیکنان گل‌گهر برای بازی فردا احساس مسئولیت می‌کنند

او درباره دیدار سرنوشت ساز در انتهای جدول مقابل پیکان اظهار داشت: این بازی برای جدول مهم است. به همین دلیل بچه‌های ما نسبت به این بازی احساس مسئولیت بالایی دارند.

شناخت خوبی از پیکان داریم

جلالی درباره شناخت خود از پیکان، که تیم سابقش محسوب می‌شود ادامه داد: اغلب نفرات تیم پیکان در گذشته با من بوده‌اند، اما در فوتبال نمی‌شود به گذشته‌ها استناد کرد. وضعیت فعلی بازیکنان ملاک ارزیابی آن‌ها محسوب می‌شود. اغلب تمرکز خودمان را روی بازی پیکان مقابل ذوب آهن در هفته گذشته قرار دادیم. فکر می‌کنم شناخت خوبی نسبت به تیم پیکان پیدا کرده‌ایم و اعتقاد دارم تیمی که بتواند از حریف   شناخت خوبی داشته باشد، بازی خوبی مقابل آن‌ها انجام می‌دهد.


بیشتر بخوانید:


سعی کردیم بعد از دو باخت اخیر روحیه خودمان را بالا نگه داریم

سرمربی گل‌گهر در خصوص ۲ شکست متوالی اخیر تیمش افزود: این دو باخت مقابل تیم‌های دوم و سوم جدول بوده است، اما همیشه پس از دو باخت متوالی برای تیم فشار ایجاد می‌شود.  وظیفه ما این است که روحیه خودمان را بالا نگه داریم و این همان کاری است که در طی روز‌های گذشته انجام دادیم.

جلالی گفت: برای این بازی خوشبختانه محروم یا مصدوم نداریم و از تمامی بازیکنانمان می‌توانیم استفاده کنیم.

به نتیجه بازی استقلال و پارس جنوبی فکر نمی‌کنیم

سرمربی گل‌گهر در خصوص نتیجه دیدار استقلال و پارس جنوبی که برای تیم‌های پایین جدولی اهمیت بالایی دارد، خاطرنشان کرد: در وضعیتی قرار داریم که اصلاً نیاز نیست به نتایج دیگر بازی‌ها فکر کنیم و این خودمان هستیم که می‌توانیم سرنوشتمان را رقم بزنیم. بازیکنان هم این موضوع را درک کرده‌اند.


بیشتر بخوانید:


از لیگ نوزدهم نمی‌توانیم انتظار بازخورد خوبی داشته باشیم

او درباره رقابت تیم‌های انتهای جدولی گفت: همین اتفاق موضوع کلیدی لیگ نوزدهم است. بسیاری از تیم‌هایی که فوتبال خوبی بازی می‌کنند در انتهای جدول قرار دارند. تیم سایپا فوتبال خوبی ارائه می‌دهد، از طرفی برخی تیم‌ها خیلی ساده فوتبال بازی می‌کنند، اما جایگاه خوبی در جدول دارند. برخی از تیم‌ها هم با محوریت یک فرد نتیجه می‌گیرند. همه این موارد دلیل دارند. اگر شروع اولین بدنسازی تا پایان آخرین بازی لیگ فقط ۱۰ ماه طول بکشد، یعنی آن فصل نرمال بوده است و می‌شود از آن لیگ بازخورد مثبت انتظار داشته باشیم، اما وقتی لیگ فعلی تا همین امروز حدود ۱۴ ماه به طول کشیده است دیگر نمی‌توانیم انتظار بازخورد خوبی از لیگ داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار