طی حکمی از سوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور حجت الاسلام حسن ایزدی به عنوان امام جمعه بخش یزدان آباد معرفی شد.

امام جمعه جدید بخش یزدان آباد معرفی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در مراسم نماز جمعه امروز که با حضور سید محمد جعفری رئیس دفتر سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان، امام جمعه زرند ، فرماندار زرند و جمعی از مسئولان شهرستانی و محلی برگزار شد؛ حجت الاسلام حسن ایزدی به عنوان امام جمعه جدید بخش یزدان آباد معرفی و از زحمات ۷ ساله حجت الاسلام علیرضا سهرابی تکریم شد.

سید محمد جعفری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان در این مراسم با گرامیداشت یاد و نام شهدا و شهید قاسم سلیمانی گفت: نماز جمعه پرورشگاه دین و دینداری است.

جعفری افزود:  نماز جمعه محل انسجام و اتحاد مردم مسلمان در برابر ظلم و استکبار است و این حضور از هر سلاحی برنده‌تر است.

او گفت: حضور گرم مردم این بخش در نماز جمعه نشان از دینداری و ولایتمداری است که جای تقدیر دارد.

او افزود: به لطف پروردگار بزودی شاهد برگزاری نماز جمعه در شهر سیریز بخش یزدان آباد خواهیم بود.

حجت‌الاسلام حسن ایزدی امام جمعه جدید بخش یزدان آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بخش یزدان آباد گفت: با ذکر الهی، باید بکوشیم احساس مسئولیت درونی برای حفظ دنیا و آخرت خود شکوفا شود.

ایزدی افزود: خداوند را شاکر هستم که سرباز ولایت هستم و توفیق خدمت به مردم شریف بخش یزدان آباد را در سنگر نماز جمعه دارم.

حجت الاسلام ایزدی با اشاره به لزوم حفظ وحدت و همدلی در جامعه گفت: به لطف پروردگار توفیق زندگی در نظامی را داریم که فرزاندانشان در خون خود غلتیدند تا ما در امنیت کامل باشیم و ما باید با حفظ وحدت شاکر این نعمت باشیم.

او گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی نمادی از وحدت و انسجام بودند که باید ایشان را الگوی خود قرار دهیم.

او اظهار داشت: وجود شهید سلیمانی برکاتی داشت که ما بعضا متوجه نشدیم و دشمن به خیال خام خود ایشان را با ترور از ما گرفت، اما باید بداند بودن آن شهید برکتی بود و خون ایشان هم برکتی برای این نظام است.

امام جمعه بخش یزادن آباد وجود و حضور مقام معظم رهبری را برای نظام جمهوری اسلامی برکتی بزرگ دانست و افزود: ما باید قدردان برکت ایشان که با نگاه ریز بینانه و در صحنه بودنشان خاری بر چشم دشمنان می‌باشند، باشیم.

او با تقدیر از سبز پوشان و پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما با افتخار به سپاه و اقداماتشان حامیشان هستیم و اینان را خاری بر چشم دشمنان خارجی و داخلی میدانیم.

او افزود: رهبری فرمودند آمریکا رو به افول است و ما هم اکنون داریم میبینیم آن‌ها با چه مشکلاتی در درون خود روبرو هستند و اقدام نفتکش‌های جمهوری سلامی که کار خودشان را با امنیت کامل انجام شدنشان از افول قدرت آمریکا و اقتدار جمهوری اسلامی دارد.

او با اشاره به توان موشکی کشور گفت: جمهوری اسلامی با این قابلیت موشکی دنبال جنگ نیست و بدنبال دفاع و حمایت از جهان اسلام است.

حجت الاسلام ایزدی گفت: دشمن باید بداند راه شهید سلیمانی محکمتر از گذشته ادامه دارد.

او با اشاره به آینده نگری‌های دقیق رهبری گفت: کسانی که دم از گفتمان می‌زدند و میگفتند دیگر دنیای موشک نیست جواب خود را گرفتند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ایزدی یزدان آبادی
۱۷:۱۵ ۲۰ تير ۱۳۹۹
سپاس ازبذل توجه باشگاه خبرنگاران وخبرنگار خوش ذوق آن باشگاه جناب آقای مهندس محمدجوادایزدی یزدان آبادی
امیداست در راستای اهداف انقلاب وامام وشهیدان ورهبرانقلاب موفق ومویدباشین/
آخرین اخبار