امام جمعه شهرستان عنبرآباد گفت: نباید در مقابل آمریکا کوتاه آمد؛ بلکه باید با توسل به اقتصاد مقاومتی و تولید داخل، رونق اقتصادی ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام رضا سالاری، امام جمعه شهرستان عنبرآباد، در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه به تقوای الهی گفت: تقوا، ثمره شرافت آدمی است.

او با تبریک سالروز ولادت امام رضا (ع) گفت: سرزمین طوس، امروز به یمن ملکوتی وجود آقا امام رضا (ع) متبرک گشته و اگر مردم درب‌های چوبی و ضریح آهنین را می‌بوسند از برکت ایشان است.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: حدیث شریف سلسله الذهب، نشان دهنده اهمیت دنبال امام زمان بودن است؛ یعنی یک شیعه واقعی، همواره ولایت پذیر است و در زمان غیبت امام( ع) ، از جانشین او تبعیت می‌کند، چون ولایت، غیرانقطاعی است.

او گفت: امروز وظیفه همه ما روشنگری است تا گروه و تعداد جبهه حق قوی شود که با اشتباه یک‌نفر، کلیت اسلام و انقلاب زیر سوال نرود.

حجت الاسلام سالاری افزود: آقایانی، مثل موسوی خوئینی‌ها راه حقیقت را گم کرده اند و با سو استفاده از بازار آشفته اقتصادی کشور و نبود ثبات سیاسی و فکری، تحلیل جهت دار برای ضد انقلاب و دشمن درست می‌کنند و البته ملت ما بصیر هستند و می‌دانند چگونه رفتار کنند.

او تصریح کرد: اهداف برخی در ایران، مذاکره با شیطان بزرگ آمریکا است؛ پس برخی با تحرکات کینه توزانه و غیر منصفانه، فقط به انقلاب ضربه می‌زنند.

او خاطرنشان کرد: اینکه برخی شبهه می‌اندازند، چرا رهبری در مسائل اجرایی کشور ورود پیدا نمی کند؟ ظاهرا این افراد یا شئون و وظایف تعریف شده رهبری در قانون را نمی‌دانند و یا می‌دانند و هدفی جز مذاکره با آمریکا ندارند.

او افزود: طبق قانون، وظیفه دولتمردان و نمایندگان مجلس است تا اقتصاد را مقاوم سازی کنند؛ اما برخی ذهن مردم و جوانان را به سمت انحراف می‌کشانند.

حجت الاسلام سالاری گفت: طبق نظر کارشناسان اقتصادی، از بودجه سالانه کشور، حدود ۸۰ درصد آن در اختیار دولت و باقی مانده آن در اختیار دیگر قوا و نیرو‌های مسلح است.

او با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب ( مدظله العالی) به وظیفه خویش خوب عمل کردند، افزود: مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) حدود ده سال است که شعار سال را در جهت حرکت کشور در حوزه اقتصاد قرار داده اند و چقدر در این باب تذکر داده اند و دغدغه معیشت و مسائل فرهنگی مردم را دارند؛ اما مشکلات امروز، حاصل گوش نسپردن به منویات ایشان است.

حجت الاسلام سالاری افزود: در جریان برجام آگاه شدیم آمریکا حیله گر، افزون طلب، زورگو و... است و نباید در مقابل آمریکا کوتاه آمد و باید با  توسل به اقتصاد مقاومتی و تولید داخل، رونق اقتصادی ایجاد کرد. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار