مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مربیان زن کانون پرورش فکری این استان سه نمایش عروسکی به سفارش و با مشارکت حوزه هنری استان تولید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، کبری اخلاقی نیا مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تولید این نمایش های عروسکی در کهگیلویه و بویراحمد در راستای همکاری با هشتک «همدلی و کمک مؤمنانه» بوده است. 

او افزود: اسامی این نمایش های عروسکی شامل دعای زمینی موش کوچولو به کارگردانی جمیله فلاحی، فرشته ای از آسمون به کارگردانی فرشته حق نظری و ماهی رنگین کمان به کارگردانی سیده کلثوم صداقتی نیا هستند. 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این نمایش های عروسکی علاوه بر برخورداری از جذابیت کودکانه برای تماشای افراد بزرگسال نیز جذاب خواهند بود. 

اخلاقی نیا عنوان کرد: هر سه نمایش عروسکی تولیدی از سوی مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد متناسب انتشار از طریق فضای مجازی هستند.   

او افزود: این نمایش های عروسکی به زودی از طریق صفحه اینستاگرام حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به نشانی artyasuj.ir منتشر و در معرض دید علاقمندان قرار می گیرند. 

 

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.