بیش از ۳ هزار دانش آموز بوشهری در آزمون مدارس نمونه دولتی رقابت کردند

سه هزار و ۴۳۲ دانش آموز بوشهری در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در دوره تحصیلی متوسطه دوم و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای نمونه دولتی شرکت کردند.

بیش از ۳ هزار دانش آموز بوشهری در آزمون مدارس نمونه دولتی رقابت کردندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در دوره تحصیلی متوسطه دوم و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای نمونه دولتی ساعت ۹ امروز(جمعه ۲۰ تیر) همزمان با دیگر نقاط کشور با شرکت سه هزار و ۴۳۲ داوطلب در ۴۴ حوزه امتحانی  استان بوشهر نیز برگزار شد.

رئیس اداره سنجش و پیشرفت تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: هزار و ۱۸۲ نفر از این داوطلبان در دبیرستان‌های نمونه دولتی و ۲۷۵ نفر در هنرستان‌های نمونه دولتی پذیرفته می‌شوند.

محمد زنگنه ادامه داد: در برگزاری این آزمون، دستور‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شد و استفاده از ماسک برای داوطلبان الزامی بود.

او بیان کرد: سـؤالات آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی، به شیوۀ چهـارگزینه‌ای(فقط با یک پاسخ صحیح)، از محتـوای کتب درسی پایه نهم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ طراحی شده است و نمره منفی دارد.

رئیس اداره سنجش و پیشرفت تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ملاک شرکت در آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی را کسب حداقل معدل کتبی ۱۷ در ارزشیابی پایانی نوبت دوم (معدل نمرات خرداد بدون اعمال نمرات تکوینی) در سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ برای فارغ التحصیلان پایه نهم عنوان کرد.

زنگنه بیان کرد: نتایج آزمون در نیمه اول مرداد از طریق سامانه ثبت نام به نشانی http://sanjesh.buedu.ir یا ۱۰.۱۵۰.۱۳.۵۸ اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.