نبود یک دستگاه سی تی اسکن بیمارستانی در سرخس/مردم واقعیت خطر کرونا را بپذیرند

رئیس بیمارستان لقمان حکیم سرخس با اشاره به افزایش مبتلایان و فوتی‌های کرونا در سرخس گفت: مردم باید واقعیت حال و روز بیماران کرونایی را ببینند تا واقعیت خطر کرونا را بپذیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید ابوالفضل کاظمی رئیس بیمارستان لقمان حکیم سرخس در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه در فرمانداری سرخس گفت: متاسفانه پیمانکاری که در دو دهه گذشته بیمارستان لقمان را ساخته و تحویل داده است ضعیف عمل کرده و امروز شاهد مشکلات بسیار عدیده در تنها بیمارستان این شهرستان هستیم.

او افزود: با توجه به جمعیت ۱۰۰ هزار نفری سرخس، نبود امکانات تشخیصی مورد نیاز بیماران و لزوم ارائه خدمات از جمله نبود سی تی اسکن به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی و مطالبه مردی برای تامین نیاز‌های تشخیصی و درمانی بیماران از بزرگترین مشکلات تنها بیمارستان شهرستان مرزی سرخس است.

رئیس بیمارستان لقمان حکیم سرخس با اشاره به مشکل دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان لقمان حکیم ادامه داد: کارکنان بیمارستان برای رساندن دستگاه اکسیژن به بیماران در این وضعیت کرونایی روزی سه بار در جاده تردد می‌کنند تا کپسول اکسیژن بیاورند و جان شهروندان را نجات دهند، هزینه این دستگاه‌ها روزی دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

کاظمی بیان کرد: مردم باید مشکلات را ببینند تا خطر کرونا را از نزدیک احساس کنند لذا تقاضا داریم که پروتکل های بهداشتی را رعایت و از حضور در تجعات خودداری کنند.
بیشتربخوانید:

 
او تصریح کرد: متاسفانه از تعداد ۷۰ نیرو حدود ۵۰ درصد کادر درمان و مدافعان سلامت در سرخس طی سه هفته به کرونا مبتلا شده اند و این تعداد نیرو ریزش داشته ایم و هر روز به تعداد بیماران کرونایی افزوده می‌شود.

رئیس بیمارستان لقمان حکیم سرخس با بیان اینکه کشورمان به شدت آلوده است تاکید کرد: الان در شرایط جنگی هستیم و هر لحظه احتمال شرایط قریب الوقوع را داریم.

کاظمی اظهار کرد: شهروندان به جای برگزاری مراسم عروسی که بعد از آن افزایش مبتلایان را به دنبال دارد این هزینه مراسم را صرف امور خیریه و کمک به خرید تجهیزات پزشکی کنند تا جان هموطنان را نجات دهیم، شهروندانی که برای یک لحظه نفس کشیدن التماس می‌کنند.

انتهای پیام//م. ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار