ایجاد یک راه ایمن و استاندارد در مازندران می‌تواند عامل بسیار مؤثری در زمینه جذب گردشگران داخلی و خارجی باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در بازدید از محور‌های ارتباطی شهرستان بابلسر که با علی اصغر باقرزاده نماینده مردم شریف بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی همراه بود، گفت: ایجاد یک راه ایمن و استاندارد در مازندران می‌تواند عامل بسیار مؤثری در زمینه جذب گردشگران و توریست‌های داخلی و خارجی باشد.

او افزود: شهرستان بابلسر به لحاظ شرایط آب و هوایی مناسب و ساحلی بودن همواره یکی از نقاط مستعد جهت جذب گردشگر محسوب گردیده و این در حالی است که می‌توان با ایجاد راه‌های ایمن و مناسب در این شهرستان گردشگران زیادی را جذب منطقه کرد.

نجفی گفت:در محور‌های ارتباطی این شهرستان بر اساس سامانه‌های تردد شمار به طور میانگین متوسط ماهانه بیش از ۳ میلیون تردد ثبت می‌گردد، از این رو باید نگاه ویژه‌ای در خصوص ایمن سازی آن‌ها شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران،افزود: در حال حاضر اقدامات خوبی در خصوص ایمن سازی محور‌های این شهرستان در قالب طرح ارتقا کیفی راهداری صورت گرفته و امید است با تعامل و همکاری دیگر نهاد‌های مرتبط بتوانیم گام‌های ارزنده‌ای در جهت افزایش ضریب ایمنی این محور‌ها برداریم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار