امام جمعه ریگان با بیان اینکه ۹دی، روز دست دادن به ولی فقیه است، گفت: در فتنه، تاریکی و روشنی با هم مخلوط هستند و ولی فقیه، راه را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام حبیب رضازاده، امام جمعه ریگان امروز در مراسم گرامیداشت ۹ دی گفت: شهرستان ریگان، یکی از شهرستان‌هایی است که مردمانش هم دل و انقلابی  هستند و این شهرستان مسیرش روشن است. 
او افزود: هر کس تقوا داشته باشد، در بزنگاه ها تصمیم گیری خوبی دارد و با بصیرت افزایی خود مسیرش را پیدا می‌کند.

حجت الاسلام رضازاده با بیان اینکه ۹دی،  روز دست دادن به ولی فقیه  است، بیان کرد: استراتژی دشمن این است که وقتی انتخابات پرشوری برگزار می شود، آن را نمی‌تواند ببیند؛ ولی این فتح و پیروزی‌ها از آن مردم است و استراتژی آمریکا این است که جلوی پیشرفت ما را بگیرد.

او با اشاره به اینکه دشمن بهترین عزیزان ما را از ما گرفت ، تصریح کرد: در مساله جنگ، عملا ۱۳ کشور با ما وارد جنگ شدند و در مساله مذاکره برخی از کشورها برجام را امضا کردند؛ اما بدترین تحریم ها را لحاظ کردند. 

 امام جعه ریگان افزود: دشمنان ترور سردار دل ها را در کشوری غریب انجام دادند و  ما سیلی به دشمن زدیم؛ اما انتقام سخت در راه است.

او با اشاره به اینکه دشمن، دشمنی می‌کند، بیان داشت: دشمنان تلاش می‌کنند تا ایرانی‌ها به واکسن کرونا دست نیابند،؛ اما ایرانیان با اقتدار به زودی به واکسن دست می‌یابند. 

امام جمعه ریگان  با اشاره به اینکه استراتژی دشمن این است که عده‌ای را روبه روی امام حسین (ع) و ولایت فقیه قرار دهد، بیان کرد: استراتژی انقلاب اسلامی تقوای سیاسی است. 

او  افزود: ما تا پای جان، پای آرمان‌های رهبر عزیزمان می‌ایستیم و جانمان را فدای رهبری و ایران می‌کنیم.

حجت الاسلام رضازاده  با اشاره به اینکه وحدت ملی را آمریکا نمی‌تواند ببیند، افزود: ما و همه مردم و مسلمانان جامعه و جهان اسلام باید وحدت داشته باشیم. 

او با اشاره به اینکه در فتنه، تاریکی و روشنی با هم مخلوط هستند، ابراز کرد: ولی فقیه، راه را نشان می‌دهد. 

امام جمعه ریگان  با اشاره به اینکه ما حق را در  ۹دی شناختیم و  پرچم امام حسین (ع) و ولی فقیه ما حق است، بیان داشت: ۹دی، نماد ولایت مداری مردم ایران اسلامی است. 

 مراسم بزرگداشت ۹دی امروز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ریگان برگزار شد. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.