مرحله دوم لیگ برتر کتابخوانی خراسان جنوبی، شنبه ۲۱ تیرماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  با پایان قرعه کشی مرحله اول لیگ برتر کتابخوانی و تجلیل از ۱۵ کتابخوان برتر، رقابت در مرحله دوم از سه روز دیگر آغاز می‌شود.

مسئول لیگ برتر کتابخوانی خراسان جنوبی در این مراسم گفت: کانون فرهنگی و هنری مسجد باقرالعلوم (علیه السلام) بیرجند در ایام کرونا، در کنار فعالیت‌های جهادی از مباحث فرهنگی هم غافل نشد و با توجه به توصیه‌های جدی در خانه ماندن، اقدام به برگزاری لیگ برتر کتابخوانی در فضای مجازی کرد.


  • بیشتر بخوانید

 بسته شدن سالن مطالعه کتابخانه عمومی بیرجند


اکبری ترویج فرهنگ کتابخوانی را از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقه بزرگ فرهنگی دانست و افزود: مرحله اول این مسابقه برای چهار گروه سنی برادران و خواهران ۱۵ تا ۲۴ سال، و خواهران و برادران بالای ۲۴ سال و طلاب و علاقه‌مندان به رشته‌های علوم انسانی بالای ۱۷ سال برگزار شد که به ۲۱ نفر از شرکت کنندگان مسابقه کتابخوانی هر کدام یک میلیون ریال و به هر کدام از ۱۲ شرکت کننده مسابقه دست نوشته‌ها ۳۵۰ هزار ریال به عنوان جایزه اهدا شد.

او بیان کرد: شرکت در مرحله دوم لیگ برتر کتابخوانی، نیازمند شرکت در مرحله اول نیست و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند برای نام نویسی و کسب اطلاعات بیشتر به سایت لیگ در فضای مجازی در کانال‌های ایتا و تلگرام با آیدی @sooremehr_kj مراجعه کنند.

مسئول لیگ برتر کتابخوانی خراسان جنوبی گفت:برای برندگان نهایی سه مرحله‌ی لیگ برتر کتابخوانی خراسان جنوبی ۳ کارت هدیه ۵ میلیون ریالی، ۱۲ کارت هدیه ۴ میلیون ریالی و تعدادی کارت هدیه یک میلیون ریالی در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام رضایی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی هم در مراسم قرعه کشی مرحله اول لیگ برتر کتابخوانی استان در امامزادگان باقریه بیرجند گفت:وضعیت مطالعه و کتابخوانی در کشور زیاد مطلوب نیست و اصلاح وضع موجود مطالعه، نیازمند برنامه ریزی دقیق و بلند مدت مسئولان حوزه فرهنگی است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار