افشای تصاویر Watch Dogs: Legion پیش از مراسم یوبی‌سافت

تصاویر عنوان Watch Dogs: Legion قبل از برگزاری مراسم بازی‌های یوبی‌سافت، افشا شد.

افشای تصاویر Watch Dogs: Legion پیش از مراسم یوبی‌سافتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی، مجموعه‌ای از تصاویر عنوان جدید شرکت یوبی‌سافت، Watch Dogs: Legion در فضای مجازی به بیرون درز کرده است که نگاهی اجمالی به این بازی می‌اندازند. این تصاویر از یک صفحه در Imgur گرفته شده‌اند که شامل چهار تصویر از گیم‌پلی Watch Dogs: Legion است. پس از دیده شدن در این شبکه اجتماعی، سایت Gaming Leaks تصاویر را منتشر کرد. بر اساس این پست، تصاویر تازه منتشر شده از پیش نمایش‌های رسانه‌ای اخیر در مورد بازی ناشی می‌شوند و به همین دلیل ممکن است به دلیل پخش شدن گیم پلی از رایانه‌های یوبی‌سافت مبهم به نظر برسند.


بیشتر بخوانید


این تصاویر لو رفته، صفحه فهرست تیمی را به نمایش می‌گذارند که مجموعه‌ای از شخصیت‌های قابل کنترل را نشان می‌دهد که بازیکن می‌تواند به عنوان بخشی از لژیون با کاراکتر‌های غیر قابل بازی خود مبادله کند و هر کدام توانایی‌های مختلفی دارند. یکی از این شخصیت‌ها «فیل آهویا»، یک هولیگان فوتبال است که می‌تواند از مهارت خاصی برای فراخوانی دوستان خود استفاده کند و با توانایی فیزیکی خود، به دیگران آسیب جدی بزند.

افشای تصاویر Watch Dogs: Legion پیش از مراسم یوبی‌سافت

در تصویر دیگر، یک شخصیت جاسوسی به نام برایان کیسی نشان داده شده است که یک ساعت جاسوسی را ارائه می‌دهد و می‌تواند اسلحه‌های دشمن، تپانچه و یک اتومبیل با قابلیت‌های پنهان‌کاری را مسدود کند. یکی از تصاویر، فاقد رابط کاربری است و دارای یک دایره کشیده شده روی یکی از عکس‌های پس‌زمینه است. این تصویر پس‌زمینه تاریخ ۱۶ سپتامبر را نمایش می‌دهد. هنوز مشخص نیست که چرا دور این تاریخ خط کشیده شده، اما می‌تواند تاریخ احتمالی انتشار بازی باشد.

افشای تصاویر Watch Dogs: Legion پیش از مراسم یوبی‌سافت

با وجود این که تصاویر تازه منتشر شده کمی ما را با فضای بازی آشنا کرد، باز هم اطلاعات کمی را از این بازی به ما داد. ما می‌دانیم که Legion بازیکنانی را جذب می‌کند که از میان افراد هوش مصنوعی در لندن، یعنی لوکیشن بازی استخدام می‌شوند. همانطور هم که از این تصاویر مشخص است، هولیگان‌های فوتبال تا جاسوسان انگلیس در این بازی قابل کنترل هستند.

افشای تصاویر Watch Dogs: Legion پیش از مراسم یوبی‌سافت

گفتنی است، همه ما قرار است بیشتر درباره Watch Dogs: Legion در کنفرانس پیش روی یوبی‌سافت بشنویم و ببینیم. مراسم پیش روی یوبی‌سافت قرار است در تاریخ دوازدهم جولای برگزار شود که از طریق اینترنت پخش خواهد شد. این دومین باری است که اطلاعات یوبی‌سافت به بیرون درز پیدا می‌کند. پیش از این، یک گیم‌پلی ۳۰ دقیقه‌ای از Assassin's Creed Valhalla در فضای مجازی لو رفته بود که یوبی‌سافت پس از تلاش‌های فراوان توانست آن را حذف کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار