ربیعی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آبادان گفت: جمع آوری متکدیان متجاهر در سطح شهر متولیان مشخصی دارد که باید به وظایف شان عمل کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،بیژن ربیعی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آبادان  در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر درباره جمع آوری متکدیان متجاهر و معتادان در سطح شهر با بیان اینکه متولیان امر در این زمینه کوتاهی می کنند و دلایلی مختلفی از جمله کمبود اعتبار، یا این وظایف به نهاد جدیدی واگذار شده یا کمپ نگهداری نداریم ، را ذکر می کنند که این پاسخ قانع کننده ای به مردم نیست گفت: وظیفه ماست که شهری ایمن برای شهروندان عزیز ایجاد کنیم.

او افزود: کمیته های هفته گانه شورا هر ماه نشست و مصوبات پیشنهادی خود را همراه با جزئیات در شورای هماهنگی شهرستان طرح تا در مورد اجرای آنها چاره اندیشی و ابلاغ شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آبادان از اقدامات نیروی انتظامی در زمینه کشفیات مواد مخدر و نیز اداره بهزیستی در حوزه درمان و باز پروری معتادان قدردانی و گفت : برای اینکه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بتواند نتایج عملکردسالانه خود را در حوزه پیشگیری و درمان ببیند باید کمیته ها نتایج تحقیقات و بررسی های خود را هم در بخش پیشگیری و نیز مقابله و درمان  مجهز به داده های آماری براساس جامعه هدف نماید.

ربیعی افزود : به عنوان مثال آموزش و پرورش در بخش پیشگیری اقدامات خوبی در بین دانش آموزان انجام داده است. اما اینکه آمار دقیقی از جامعه هدف ، مشخصات ، سن ، جنس ، سطح خانوادگی و …..  در دست نداریم تا با نظر کارشناسان مربوطه برنامه های هدفمند و موثری ارائه گردد و بازخورد آنها نیز سالانه گرفته شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.