هاشمی گفت: تبلیغات اسلامی باید از ظرفیت قشر جوان در اجرای برنامه‌های دینی استفاده و اعتماد مردم را جلب کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه گفت: کار سازمان تبلیغات اسلامی کمک و همکاری با سازمان ها، دستگاه‌ها و شرکت‌های مختلف دولتی و غیردولتی، تاسیس مراکز اطلاع‌رسانی تبلیغات اسلامی، برنامه ریزی و ساماندهی و پشتبانی برای اعزام مبلغان است.

او تاسیس مراکز و موسسات فرهنگی، هنری، آموزشی و اطلاع‌رسانی تخصصی، تبیین و شناساندن معارف و ارزش‌های اسلامی، اقدام و کمک به برگزاری گردهمایی ها، جشنواره‌ها و یادواره‌ها و نمایشگاه‌های مردمی را از دیگر وظایف سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد و افزود: نگاه ویژه‌ای به شهرستان حمیدیه شود و بعنوان پایلوت انتخاب گردد.

هاشمی با اشاره به اینکه تبلیغات اسلامی حمیدیه باید با فرهنگ‌سازی و جلب اعتماد مردم و استفاده از ظرفیت قشر جوان در اجرای برنامه‌های دینی گام بردارد، اظهار کرد: علاوه بر هیئت‌های مذهبی، کانون مداحان و شعرای مذهبی، علما و ائمه جماعات، روحانیان مستقر در خانه‌های عالم گام بردارد.

فرماندار حمیدیه با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال هم‌افزایی با سایر نهاد‌ها است و نگاه سیستمی در تبلیغات اسلامی استان برای بهره مندی مطلوب از ظرفیت‌های موجود محسوب می‌شود، ادامه داد: همه زیرساخت‌ها اعم از قرآنی، تبلیغی، فرهنگی و ... در سطح حمیدیه تقویت شده و بی‌شک مدیریت جدید با نگاهی به گام دوم انقلاب اسلامی به سمت و سوی مطلوبی گام برمی‌دارد.

او تصریح کرد: به دلیل ارتباط مستمر روحانیان با مردم، نقش تربیتی در کاهش آسیب‌ها و مصون‌سازی فرهنگی جامعه مهم و برجسته است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی نبی زاده مدیر کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان در این مراسم گفت: جمعیت استان خوزستان ۱۰۰ درصد شیعی هستند و مدیران باید با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه و استقبال از نقد آن نسبت به انجام وظیفه و خدمت‌رسانی اهتمام داشته باشند.

در پایان مراسم حکم مسئولیت حجت الاسلام شیخ جعفر بالدی اهدا و به عنوان رئیس اداره تبلیغات شهرستان حمیدیه انتخاب شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.