معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: بیمار ۶۶ ساله فسایی مبتلا به کرونا با سابقه بیماری فشارخون بالا، علیرغم تلاش شبانه روزی کادر درمانی بخش ویژه کرونای بیمارستان، بامداد امروز درگذشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جلال کریمی در جمع خبرنگاران، افزود: متاسفانه در هفته‌های اخیر با کاهش حساسیت ها، عدم رعایت توصیه‌های بهداشتی، مسافرت و مهمان پذیری از مناطق آلوده، برگزاری مراسم‌های شادی و عزا و دورهمی‌های خانوادگی در سطح شهرستان علیرغم هشدار‌های موکد مسوولان بهداشت و درمان، شاهد اوج گیری دوباره ویروس کرونا و افزایش مبتلایان بودیم که موجب شد شهرستان فسا در وضعیت قرمز قرار گیرد.

معاون بهداشت دانشگاه با اشاره به آمار مبتلایان اظهار کرد: تعداد موارد مثبت مبتلا به کرونا در شهرستان فسا ۱۰۸۰ نفر است که از این تعداد مبتلا تاکنون ۳۴۰ نفر بهبودی قطعی یافتند.

او ادامه داد: از مردم می‌خواهیم که هشدار‌ها و توصیه‌ها را جدی بگیرند و برای کار‌های غیرضروری از منزل خارج نشوند و در صورت خروج از منزل برای کار‌های ضروری ضمن رعایت فاصله ۲ متری، حتما از ماسک استفاده نمایند تا چرخه و زنجیره انتقال ویروس قطع شود.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار