رئیس کل دادگستری و تعدادی از مسئولان قضایی با خانواده شهیدان حاج حسین بادپا و محمد جمالی از شهدای شاخص مدافع حرم استان کرمان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رئیس کل دادگستری استان کرمان با همراهی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری، دادستان کرمان، رییس کل محاکم عمومی و انقلاب، مدیرکل بازرسی، رییس بسیج حقوقدانان استان و تعدادی از مسئولان قضایی استان با خانواده شهیدان حاج حسین بادپا و محمد جمالی از شهدای شاخص مدافع حرم استان کرمان دیدار کرد.

یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در حاشیه این دیدار صبر و ایثار خانواده‌های شهدا را مثال زدنی توصیف کرد و گفت: براساس آموزه‌های دین مبین اسلام، جامعه‌ای که در آن روحیه شهادت و ایثار نهادینه شده است، همواره در مسیر رشد و تعالی حرکت کرده و از گزند دشمنان دور خواهد بود.

او امنیت موجود ایران اسلامی را مرهون مجاهدت‌های شهدا از جمله سردار جبهه مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و تصریح کرد: خانواده‌های شهدا پایه‌های مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند و با صبر، ایثار و مقاومت آن ها است که ایران اسلامی در اوج قدرت و عزت به الگویی برای تمامی آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده است.

موحد تصریح کرد: شهدا، تربیت یافتگان مکتب سرخ سیدالشهدا (ع) و ره پویان مسیر ولایت و امامت هستند که بر اساس وعده‌های راستین خداوندی در نزد پروردگار خود ماجور و جاودانه خواهند بود.

 مسئولان قضایی استان کرمان با اهدای لوح یادبود به خانواده شهیدان حاج حسین بادپا و محمد جمالی، مجاهدت‌های شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.