کاهش ۳۲.۵درصدی تردد در جاده های استان سمنان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: تردد در محور مواصلاتی امام رضا (ع) در محدوده این استان بهار امسال ۳۲.۵ درصد کاهش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، احسان منصورکیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: نتایج برگرفته از سامانه‌های ترددشمار مرکز مدیریت راه‌های استان سمنان، کاهش ۳۲.۵ درصدی تردد در این مدت را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان داد.

او افزود: شیوع کرونا از اسفند ۹۸ تا کنون در کشور سبب کاهش تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان سمنان از جمله در بزرگراه امام رضا (ع) در محدوده این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به وجود ۹ ورودی به استان، بیان کرد: ۲ میلیون و ۷۱۱ هزار تردد در این مدت در این محور‌های استان ثبت شد.

منصورکیایی تصریح کرد: ۲۱ درصد از تردد وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان در سه ماه گذشته، مربوط به خودرو‌های سنگین بود.

او ابراز داشت: مدیریت ترافیک و دریافت اطلاعات برخط تردد در محور‌های ارتباطی استان با استفاده از دوربین‌های نظارت ترافیکی، سامانه‌های ترددشمار و دیگر سامانه‌های هوشمند انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از مردم خواست برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.

کل راه‌های حوزه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان ۱۲۰۰ کیلومتر راه روستایی و ۸۱۶ کیلومتر آزادراه و بزرگراه است.

سالانه ۲۰ میلیون تردد در محور تهران-مشهد ثبت می‌شود.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.