معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در چند روز اخیر تعداد موارد ترخیصی دو برابر بستری‌ها بوده است که این روند بسیار امیدوارکننده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ روشنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در بیمارستان‌ها ۲۰ درصد تخت ها، تخت‌های ویژه است و در حال حاضر کمبودی از نظر تعداد این تخت‌ها نداریم تنها نکته‌ای که باید مورد توجه قرار گیرد این است که باید از لحاظ امکانات تجهیز شوند.

او گفت : در فصل سرما با توجه به بسته بودن فضا‌ها امکان انتقال بیماری کرونا و احتمال اینکه با پیک بیماری مواجه شویم بسیار زیاد است و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم باید همچون گذشته مورد توجه قرار گیرد.

روشنی افزود : با بهره برداری از فاز دوم بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب و تجهیز تخت‌های ICU این مرکز، ظرفیت ICU استان اضافه خواهد شد.

مشکلی برای تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران مبتلا به کرونا در کرمانشاه نداریم

محمدی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با اقدامات انجام شده مشکلی برای تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران مبتلا به کرونا در کرمانشاه نداریم وبرنامه ریزی ما تقویت بیمارستان‌های شهرستان‌ها در این زمینه است.

او گفت : ۵۰ درصد بیماران بستری در بیمارستان نیاز به اکسیژن پیدا می‌کنند. بیماران بستری در ICU حدود ۲۷ تا ۳۰ لیتر در دقیقه و بیماران بستری در سایر بخش‌ها ۱۰ تا ۱۵ لیتر در دقیقه اکسیژن مصرف می‌کنند.

محمدی افزود : از دیگر برنامه‌های در دست اجرا جهت ارائه خدمات مورد نیاز به بیماران، افزایش تعداد تخت‌های ICU در بیمارستان‌ها می‌باشد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.