پیام تسلیت امام جمعه بوشهر در پی شهادت دومین مدافع سلامت استان بوشهر

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در پیامی شهادت دومین مدافع سلامت استان بوشهر، دکتر خضر خلیلی را تسلیت گفت.

امام جمعه بوشهر شهادت دومین مدافع سلامت استان بوشهر را تسلیت گفتبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر خضر خلیلی رئیس پزشک قانونی شهرستان دشتستان، پزشک مدافع سلامت ۱۲ تیر در بیمارستان علی اصغر شیراز به دیدار حق شتافت.

وی بعد از دکتر غلامرضا فخری، دومین مدافع سلامت استان بوشهر است که در جبهه مبارزه با کرونا و خدمت به مردم به جان خود را از دست داد.

پیکر پاک این شهید صبح امروز با برگزاری مراسم تشییع و تدفین و پس از بدرقه از اداره کل پزشکی قانونی بوشهر و وداع همکاران، این شهید مدافع سلامت در گلزار شهدای بندر بوالخیر دلوار آرام گرفت.


بیشتر بخوانید:

شهادت دومین مدافع سلامت استان بوشهر


پیام تسلیت آیت‌الله صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر در پی شهادت دکتر خضر خلیلی دومین مدافع سلامت استان بوشهر به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم


«اَلْحَمْدُ لِلّهِ رَبِّ الْعالَمِینَ وَ صَلَّی اللّهُ علی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطَّاهِرینَ، سِیَّمابَقیَّةِ اللّهِ فِی الأَرَضِینَ وَ لَعْنَةُ اللّهِ عَلی أَعْدائِهِمْ أَجْمَعِینَ»


«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًاً بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ»


خبر شهادت شهید گرامی شهید دکتر خضر خلیلی ریاست محترم پزشکی قانونی شهرستان گرانقدر دشتستان به عنوان دومین شهید مدافع سلامت استان بعد از شهید ارجمند غلامرضا فخری که هر دو در راه خدمت به مردم و در مسیر دفاع از سلامت و مبارزه با بیماری ویروس کرونا جان خود را با ایثار و اخلاص تقدیم نمودند، موجب اندوه و تأسف فراوان گردید.

اینجانب شهادت شهید دکتر خضر خلیلی به مردم عزیز استان و شهرستان تنگستان بویژه خانواده محترم ایشان و تمامی کارکنان حوزه سلامت تسلیت عرض می‌نمایم و برای آن شهید والامقام و شهید عالیقدر دکتر غلامرضا فخری علوّ درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم نیز صبر و شکیبایی مسألت دارم.

قطعاً تلاش‌های صادقانه و شبانه روزی آن دو شهید والامقام و سایر مدافعان عرصه سلامت همواره مرضی درگاه خداوند متعال خواهد بود و در یاد‌ها و خاطره‌ها و تاریخ استان ولایتمدار بوشهر باقی خواهد ماند. یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی می‌داریم و آرزوی سلامتی همراه با عزت و سربلندی برای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظلّه العالی) و همه خدمتگزاران صدیق نظام بویژه کادر درمانی را از ایزد منان خواستارم.


صفایی بوشهری
نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر
۱۶ تیر ماه ۱٣٩٩

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.