قدردانی سفیر مدافعان سلامت از سفیر رسولان سلامت/ تولید ۵۰ هزار دقیقه برنامه کرونایی در صداوسیمای بوشهر

وزیر بهداشت ابتکار شبکه‌های استانی در برگزاری مراسم رسانه‌ای بزرگداشت ملی شهدای مدافع سلامت و درگذشتگان کرونایی را ستود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی از عملکرد کرونایی صدا و سیما قدردانی کرد و ابتکار شبکه‌های استانی در برگزاری مراسم رسانه‌ای بزرگداشت ملی شهدای مدافع سلامت و درگذشتگان کرونایی را ستود.

او افزود: از صدا و سیما که در تمام این مدت یار ما و همکاران بودند و در انجام رسالت خود برای رساندن پیام‌های بهداشتی و هشدار‌های پزشکی به مردم و ارتقاء سطح آگاهی و جلب مشارکت و همراه کردن ملت شریف ایران برای مقابله با بیماری کرونا موفق عمل کردند تشکر و قدردانی می‌کنم.

دبیر ستاد ملی مقابله با کرونا همچنین با اشاره به درگذشتگان و شهدای مدافع سلامت گفت: برگزاری مراسم رسانه‌ای بزرگداشت ملی شهدای مدافع حریم سلامت و درگذشتگان کرونایی به ابتکار معاون امور استان‌های رسانه ملی کاری ارزنده برای همسویی و وفاق ملی و اثری ماندگار در به تصویر کشیدن یاد و خاطره جاودانه آنهاست.

به ابتکار علی دارابی معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما همزمان با سالگرد وفات حضرت خدیجه کبری (س) صد شبکه رادیویی، تلویزیونی و رادیو نما در استان‌ها با پخش ویژه برنامه ابتکاری یاد و خاطره درگذشتگان و شهدای مدافع سلامت را گرامی داشتند.

شبکه‌های استانی صدا سیما به عنوان «رسولان سلامت» از ابتدای شیوع کرونا بیش از چهار هزار عنوان برنامه کرونایی پخش کرده‌اند.

صدا و سیمای مرکز بوشهر هم در این مدت بیش از ۵۰ هزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی در گستره استانی، ملی و فراملی پخش کرده است.

این مرکز همچنین با پخش زنده ویژه برنامه بزرگداشت ملی شهدای مدافع سلامت و درگذشتگان کرونایی از امامزاده محمد باقر (ع) با تسلیت شهادت اولین شهید مدافع سلامت شهید دکتر غلامرضا فخری و ۱۱ متوفی، یاد و خاطره آنان را گرامی داشت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.