ورودی‌های شهر یزد زیبنده شهر جهانی نیست

شهردار یزد بر لزوم ساماندهی ورودی‌های شهر میراث جهانی تاکید کرد.

ورودی‌های شهر یزد زیبنده شهر جهانی نیستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  جمال الدین عزیزی شهردار یزد با بیان اینکه: ورودی‌های شهر یزد در شان شهر جهانی و زیبنده مردم شهر نیست و این مسئله هم متاثر از شهر‌های همجوار است بر لزوم ساماندهی ورودی‌های شهر میراث جهانی تاکید کرد.

او افزود: شهر یزد از دو طرف با شهر‌های حمیدیا و شاهدیه مرتبط است که ساماندهی ورودی‌ها باید با توجه ویژه شهرداری‌ها و تفکیک وظایف مشخص و اجرایی شود.

شهردار یزد به ثبت شهر یزد در فهرست میراث جهانی یونسکو اشاره و از مسئولان خواست تا با تعامل و هم افزایی، الزامات ثبت جهانی را برآورده و با شتاب بیشتری به سمت ایجاد زیر ساخت‌هایی که تعریف و تکلیف شده حرکت کنند.

او هفته شهرداری‌ها را بهانه مناسبی برای معرفی بخشی از اقدامات و پروژه‌های شهرداری را به مردم دانست و افزود: در چند سال اخیر حمایتی از طرف دولت صورت نگرفته و این موضوع موجب شده تا شهرداری‌ها با بیش از سیصد وظیفه مختلف تنها از منبع داخلی ارتزاق کنند.

عزیزی با اشاره به افزایش هزینه‌ها در سال‌های اخیر، اظهار داشت: اگر تصمیم مناسبی اتخاذ نشود شهرداری‌ها به سمتی خواهند رفت که تنها می‌توانند هزینه جاری خود را تامین کنند که به این مهم باید در سطح کلان پرداخته شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
شهر جهانی پارکینگ مناسب ندارد؟
فرودگاه دروازه مهم و ووردی اصلی شهر جهانی چقدر در 20 سال گذشته تغییر و رشد داشته ؟
برج مراقبتش بیش از 40 ساله تغییر نکرده در حالی که فرودگاههای دیگر غالبا برجمراقبت جدیدی دارد؟
پارکینگ فرودگاه و راه آهن بدرد شهر جهانی نمیخوره
کوچه های شهر جهانی هنوز آسفالت درستی ندارد
آخرین اخبار