ضرورت ساخت پایگاه ثابت جاده ای هلال احمر در محور اشکذر- میبد

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر گفت: جمعیت هلال احمر این شهرستان پیگیر ساخت پایگاه ثابت جاده ای در محور اشکذر -میبد است.

پیشداد سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در مورد خدمات حمایتی و بشر دوستانه اعزام ۱۶مورد تیم کاروان سلامت به مناطق و روستاهای محروم بخش خضرآباد ورستاق شهرستان که شامل ویزیت و داروی رایگان به بیماران است، انجام شد.

او بیان کرد: مشاوره ،تست رایگان قند  فشار خون و همچنین توصیه در مورد بهداشت فردی برای افراد انجام نیز انجام شد.

پیشداد اظهار داشت: برپائی ۱۵ مورد سفره های مهربانی در محلات کم برخوردار شهرستان اشکذر نیز از دیگر برنامه های جمعیت هلال احمر این شهرستان بوده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر بیان کرد: ۱۵۰ بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش تقریبی هر بسته ۷۵۰ هزار تومان  بین مددجویان تحت پوشش با کمک خیرین توزیع شد.

او تصریح کرد: پرداخت مبلغ ۲۷۰ میلیون تومان کمک هزینه دارو و درمان به بیماران نیز در شهرستان اشکذر انجام شد.

پیشداد اظهار داشت: پوشش امدادی مراسم های ملی و مذهبی در سطح شهرستان اشکذر با استقرار تیم های امدادی نیز به همت جمعیت هلال احمر این شهرستان انجام شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر گفت: با توجه به بارش‌های ماه‌های قبل بیش از ۱۵ مورد آبکشی معابر و مناطق مسکونی سطح شهرستان نیز صورت گرفته است.

او بیان کرد: اعزام ۱۰ نفر از جوانان دختر و پسر برای برنامه طرح قدم به قدم به مشهد مقدس و ۷ نفر به عتبات عالیات نیز انجام شد.

پیشداد گفت: ۸ دوره طرح دادرس که شامل آموزش کمکهای اولیه به دانش آموزان در سطح مدارس این شهرستان است نیز با حضور ۲۴۰ نفر در شهرستان اشکذر برگزار شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر بیان کرد: ۲۷ دوره عمومی امداد و کمکهای اولیه و آموزش شهروندان با حضور ۵۳۰ نفر نیز به همت جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر برگزار شد.

او گفت: کاشت ۵۳۰۰ نهال و ۲ هزار بذر گیاه قلم رو در پویش کاشت ۵ میلیون نهال در سطح شهرستان با کمک ۱۳۰ نفر از اعضا در پنج مرحله  انجام شد.

پیشداد اظهار داشت: پست خدمات بشر دوستانه به مسافران نیز برپا شد که شامل پست موقت جاده ای ، فضای دوستدار کودک ،خیمه نماز ،چادر راهنمائی مسافران ، چادر سلامت و همچنین پویش بهرفت(بهبود رفتار ترافیکی مسافران) که روزانه به طور میانگین به ۱۵۰ مسافر خدمت ارائه شده است.
 
او بیان کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر پیگیر ساخت پایگاه ثابت جاده ای با کمک خیرین در محور اشکذر به میبد برای ارائه خدمات در حوادث جاده ای است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار