اجرا طرح توسعه مثلث اقتصادی برای روستاییان بردسکن

فرماندار بردسکن گفت: ۹۰ درصد اشتغال و اقتصاد بردسکنی‌ها در بخش کشاورزی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجتبی شاکری فرماندار بردسکن گفت: شرایط کشور ما با توجه به تحریم‌های ظالمانه ومشکلات اقتصادی ایجاب می‌کند که نگاهمان به توان تولید وظرفیت داخلی باشد.

او با اشاره به تحریم‌ها افزود: تحریم‌ها به ما اجازه خیلی از فعالیت‌های اقتصادی را نمی‌دهد بلکه مابایداز ظرفیت‌های داخلی که توان بسیار بالایی داریم روند اشتغال و سرمایه‌گذاری را رونق دهیم.

فرماندار بردسکن ادامه داد: نگاه مدیران کشوری، استانی و شهرستانی معطوف به حوزه کشاورزی است که۹۰ درصد اشتغال و اقتصاد منطقه ما مبتنی بر کشاورزی است.

شاکری خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: ما نباید سرمایه گذار و ارباب رجوع را معطل دستگاه‌های اداری کنیم و از مدیران اجرایی می‌خواهم توجه ویژه ایی در جهت رفع و تسهیل مشکلات معین‌های اقتصادی فرهنگی شهرستان داشته باشند.

او تصریح کرد: ما می‌توانیم با اتحاد، همدلی و هماهنگی بسیاری از موانع تولید را با توجه به اختیاراتی که به فرمانداری‌ها داده شده برداریم وشاهد رونق و جهش تولید در سطح شهرستان باشیم.

فرماندار بردسکن به اقدامات معین‌های اقتصادی فرهنگی شهرستان در زمان کرونا اشاره و تاکید کرد:کومه معدن پارس قبل از اینکه اقدامی در سطح شهرستان صورت بگیرد اقدام به توزیع ۶۵۰سبد غذایی بین نیازمندان بخش انابد کرد و همچنین این معدن در زمینه ایجاد اشتغال درمنطقه اثر گذار بوده و بیش از ۷۵۰نفردر این معدن مشغول به کار هستند.

انتهای پیام//ا. د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.