معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به افزایش بیماران کرونایی در استان، گفت: یک بخش در همه بیمارستان‌های استان اضافه شد.

کرونا در یزد سرعت گرفت/ افزایش یک بخش در همه بیمارستان های استانمحمود نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، با اشاره به افزایش بیماران کرونایی در استان، گفت: یک بخش در همه بیمارستان های استان برای پذیرش مبتلایان به کرونا اضافه شد.

او افزود: اگر رفت و آمد های خانوادگی مسافرت ها رعایت نکردن نکات بهداشتی ادامه یابد استان یزد در آینده نزدیک در لیست استان های با وضعیت قرمز قرار می گیرد.

نوری شادکام با اشاره به اینکه علاوه بر خدمات دهی به بیماران کرونایی باید خدمات دهی به سایر بیماران را در برنامه داشته باشیم، اظهار داشت: مردم نگران نباشند بیش از ۳۰۰ تخت اضافه شده است و بخش بیماران کرونایی از دیگر بخش‌ها مجزا است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد ادامه داد: ۲۰۰ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان بستری هستند و این آمار رو به افزایش است.

او با اشاره به اینکه انتقال بیماری کرونا خیلی سریع است، گفت: شهروندان یزدی هنوز کرونا را جدی نگرفتند به طوری که ۹۰ درصد مردم در سطح شهر رفت آمد دارند و از ماسک  استفاده نمی کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار