پذیرش دانشجو درمرکز علمی - کاربردی هلال احمر زنجان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مرکز آموزش علمی – کاربردی هلال احمر این استان در ۹ رشته تحصیلی بدون کنکور دانشجوی خانم و آقا می‌پذیرد.

 هلال احمر زنجان به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، میرزائی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان اعلام کرد: مدیریت عملیات امداد و نجات، مدیریت امداد وسوانح طبیعی و مدیریت بحران در اماکن از رشته‌های تحصیلی این مرکز آموزشی در مقطع کارشناسی حرفه‌ای است.

میرزائی افزود: توانمندسازی آسیب دیدگان در سوانح (کاردان توانبخشی)، مدیریت- سرپرستی توزیع کالا و خدمات و بازرگانی- انبارداری را از رشته‌های تحصیلی کاردانی حرفه‌ای برشمرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امداد و سوانح، امداد و نجات شهری و اطفای حریق شهری از دیگر رشته‌های تحصیلی در مقطع کاردانی حرفه‌ای مرکز آموزش علمی – کاربردی هلال احمر این استان است.

او گفت: علاقمندان و متقاضان تحصیل در این رشته‌های تحصیلی بیان شده به منظور هماهنگی و پاسخگویی به سوالات با شماره‌های ۳۳۷۴۰۹۰۶ و ۳۳۷۷۰۲۷۰ تماس برقرار کنند.

گفتنی است که از مرکز آموزش علمی – کابردی جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکنون ۶۲۵ دانشجو در مقطع کارشناسی و کاردانی فارغ التحصیل شده اند.

این مرکز علمی – کاربردی بهمن سال ۹۰ راه اندازی شده است.
 
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.