مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۱۵ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز یکشنبه ۱۵ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در چالوس

سرهنگ ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، گفت: در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان شدند.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۳ مرزن آباد با همکاری سربازان گمنام امام زمان نوشهر در عملیاتی ضربتی متهم را در محور ورودی این شهرستان دستگیر کردند.

سرهنگ رضوانی از کشف ۹ کیلو گرم تریاک و یک کیلو گرم حشیش در بازرسی از خودروی این سوداگر مرگ خبر داد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

پلمب ۷ واحد صنفی متخلف در محمودآباد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، گفت: به منظور پیشگیری از تخلفات صنفی، طرح کنترل و نظارت بر واحد‌های صنفی مشاورین املاک در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی از کلیه واحد‌های صنفی مذکور در این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ حسین زاده گفت: در اجرای این طرح ۷ دفتر مشاوره املاک به دلیل بی توجهی به هشدار‌ها و عدم رعایت دستورالعمل‌های صادرشده پلمب شد.

کشف ۲ تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی، گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی این فرماندهی حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک خودروی نیسان حامل چوب مظنون شدند.

او افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۲ تن چوب آلات جنگلی که توسط متهم آن را به صورت غیر مجاز از جنگل‌های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

سرهنگ فرهودی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و ضمن توقیف خودرو محصولات قاچاقذ کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.

سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق در سوادکوه دستگیر شد

سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم و کابل برق از شبکه‌های توزیع در شهرستان سوادکوه، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی متهم شدند.

سرهنگ اکبری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و تاکنون به ۱۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.