مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۱۰ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث روز سه شنبه ۱۰ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۸ فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی تنکابن

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، گفت: به منظور تامین نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مقابله با سرقت در این شهرستان به اجرا درآمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی این فرماندهی با بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی و دستگیری ۵ سارق اماکن خصوصی و منزل در حوزه استحفاظی شدند.

سرهنگ شاه نظری گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۸ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری ۴۱ معتاد متجاهر و معرفی آنان به درمانگاه‌های ترک اعتیاد استان خبر داد و افزود: توقیف ۱۰۶ خودرو و موتورسیکلت متخلف و مزاحم نوامیس مردم از دیگر موفقیت‌های پلیس در این شهرستان بوده است.

دستگیری سارق حرفه‌ای اموال داخل خودرو در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با تحقیقات گسترده میدانی سارق را شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ اسدی گفت: متهم که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان نیز بوده در بازجویی‌ها به ۱۱ فقره سرقت محتویات و لوازم داخل خودرو ا عتراف کرد.

او با اشاره به این که متهم دستگیر شده پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی راهی دادسرا شد، افزود: از مخفیگاه این سارق حرفه‌ای مقدار زیادی اموال سرقتی کشف و تحویل مالباختگان شد.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۵ فقره سرقت در گلوگاه

سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و منزل در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی ۲ سارق در این ارتباط شدند.

سرهنگ حسن زاده گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون در مجموع به ۵ فقره سرقت اماکن خصوصی و منزل در این شهرستان اعتراف کردند.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.