مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۳ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز سه شنبه ۳ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ سارق موتورسیکلت در گلوگاه

سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان گلوگاه، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در این راستا ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی، و بررسی‌های همه جانبه ۲ سارق حرفه‌ای را در این سرقت‌ها شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ حسن زاده گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۷ فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

توقیف خودروی نیسان حامل چوب قاچاق در سوادکوه

سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگل‌های این شهرستان توسط یکی از سوداگران، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی باهماهنگی قضایی، متهم را شناسایی و خودروی وی را در حین تردد در یکی از محور‌هایی روستایی این شهرستان متوقف کردند.

سرهنگ اکبری از کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق از نوع راش در بازرسی از خودروی مورد نظر خبر داد و گفت:راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و باغات امیرآباد، موضوع در دستور کار ماموران آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ عنایتی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۸ فقره سرقت اماکن خصوصی و باغات اعتراف کرد.

دستگیری سارق موتورسیکلت در تنکابن

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرارگرفت.

او افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه متهم خبر داد و گفت: این فرد در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۵ فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار