فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از توقیف ۱۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: در راستای مبارزه و مقابله با جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی این فرماندهی با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی عاملان عرضه مواد مخدر در این شهرستان شدند.


بیشتر بخوانید: توقیف خودرو حامل ۲۱ کیلوتریاک در نور


سرهنگ اکبری از دستگیری ۲۵ نفر از عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی خبر داد و گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده از محل اختفاء عاملان سودجوی مواد مخدر در این شهرستان در مجموع ۲ کیلو و ۲۹۲ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از کشف ۲ تن چوب قاچاق و ۱۰ قطعه شی تاریخی در اجرای این طرح نیز خبر داد و افزود: اجرای طرح‌های انتظامی و ترافیکی از دیگر اقدامات پلیس در این شهرستان شوده است.

او گفت: توقیف ۷ خودرو و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت به دلیل نداشتن مدارک شناسایی، مزاحمت برای نوامیس مردم و تخطی از قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از دیگر اقدامات انجام شده در اجرای این طرح بوده است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار