سرهنگ عالی پور از افزایش ۳۹ درصدی کشفیات سرقت در ایوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ سعید عالی پور  فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: کشفیات سرقت در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته  در ایوان افزایش داشته است.

سرهنگ عالی پور  اظهار کرد: با همت و تلاش شبانه روزی مجموعه انتظامی شهرستان، افزایش ۳۹ درصدی کشفیات سرقت در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته درسطح شهرستان داشته ایم.

او اضافه کرد: در این مدت ۳۹ سارق دستگیر و ۷۸ فقره سرقت کشف شده و سارقان دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان، اجرای طرح‌های مختلف انتظامی واقدامات اطلاعاتی، تشدید گشت‌های خودرویی و نیز همراهی خوب مردم را از عمده‌ترین دلایل افزایش کشفیات سرقت در این شهرستان عنوان کرد.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: با اقدامات پیشگرانه و نصب تجهیزات ایمنی و هشداردهنده بر روی وسایل نقلیه و همچنین استفاده از دوربین‌های مدار بسته و سیستم دزدگیر در مغازه‌ها و محل‌های کسب و کار و نیز استفاده از نگهبان برای اماکن خصوصی، کارگا‌ها وساختمان‌های نیمه کاره از سرقت اموال خود توسط سارقان پیشگیری کنید.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.