معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از کمک ۲۴ میلیاردی نیکوکاران به نیازمندان استان خبر داد.

رفیعی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: در ۳ ماهه نخست امسال مردم نیکوکار و سخاوتمند استان بیش از  ۲۴ میلیارد و ۴۲۴ میلیون تومان بصورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر این نهاد کمک کردند.

او با اشاره به رشد ۷۵ درصدی این کمک‌ها نسبت به مدت مشابه پارسال افزود: از این میزان کمک جمع آوری شده ۹ میلیارد و ۹۳۹ میلیون تومان نقدی و ۱۴ میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان غیرنقدی و خدمات بوده است.

رفیعی اظهار کرد: کمک‌های جمع آوری شده مردم متدین و نیکوکار استان براساس موازین شرعی در بخش‌های مختلف خدمات درمانی، فرهنگی، ازدواج، مسکن مددجویان تحت حمایت و نیازمندان هزینه می‌شود.


بیشتر بخوانید


معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی میانگین کمک ماهانه مردم به نیازمندان در این مدت را ۸ میلیارد و ۱۴۱ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: به طور میانگین سرانه کمک هر نفر به امداد ۳۲ هزار تومان و سرانه کمک هر خانوار به نیازمندان این نهاد ۱۰۹ هزار تومان بوده است.

او بیان کرد: بیشترین کمک‌های جمع آوری شده طی این مدت در قالب طرح‌های اطعام و افطاری، زکات فطریه وکفاره، ایتام و محسنین و کمک‌های مبتنی بر نیاز بوده است.

رفیعی با اشاره به روش‌های جدید و نوین این نهاد در راستای کمک به نیازمندان استان در سریعترین زمان ممکن افزود: پرداخت کمک با استفاده از گوشی تلفن همراه و با شماره گیری #۰۵۶*۸۸۷۷*، ارسال یک پیام بدون متن به سر شماره ۸۸۷۷، شماره گیری تلفن گویای ۹۶۸۸۷۷، واریز به شماره حساب ۰۱۱۱۶۷۶۵۱۸۰۰۵ نزد بانک ملی شعبه دادگستری بیرجند و مراجعه به سایت امداد به نشانی www.emdad.ir از جمله این روش هاست.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار