مدیرکانو ن‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی از برگزاری جشنواره روح مقاومت در استان خبرداد.

حجت الاسلام والمسلمین سبزه کار مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: این جشنواره در دو بخش ملی و بین المللی در رشته‌های فیلم موبایلی، کلیپ و نماهنگ، صوت و عکس نوشت برگزار می‌شود.

او افزود: جشنواره روح مقاومت از رحلت امام خمینی (ره) با محوریت روایت‌های مردمی از وصایای شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم آغاز و به مدت ۱۱۰ روز تا هفته دفاع مقدس ادامه دارد.

حجت الاسلام سبزه کار بیان کرد: پایه‌های این انقلاب براساس دلاورمردی و غیرت‌مندی رزمندگانی محکم شد که هشت سال در جبهه‌های حق علیه باطل با دشمن بعثی تا پای جان جنگیدند و درس مقاومت را برای نسل‌های مختلف این مرز و بوم به میراث ابدی گذاشتند.


بیشتر بخوانید



حجت الاسلام سبزه کار با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس از مهمترین بخش‌های تاریخ ایران اسلامی به شمار می‌رود گفت: جای دارد تا در راستای معرفی این برگ زرین تاریخی در سطح بین‌المللی تلاش شود، تا حکایت جان‌فشانی‌های رزمندگان را تا به امروز به مدد ابزار و فضای مجازی در قالب‌های متنوعی، چون فیلم، عکس، برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی به مردم جهان معرفی می‌کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار ۳۱ شهریور ماه است، گفت: ۴۰ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس هر کدام به ارزش یک میلیون تومان و ۱۱۰ هدیه به آثار برتر به ارزش ۵۰۰ هزار تومان از جمله جوائز بخش ملی این جشنواره است.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار