سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: برگزاری رقابت‌های کشتی در سال ۲۰۲۰ منوط به تضمین سلامت کشتی گیران است.

به گزار ش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدابراهیم امامی در خصوص آخرین تقویم جدید اتحادیه جهانی کشتی گفت: اتحادیه جهانی کشتی یک طرح عملیاتی را در رابطه با رقابت‌های باقی مانده به صورت مشروط اعلام کرده است. این مسابقات در صورتی برگزار می‌شود که اول سلامت و ایمنی شرکت‌کنندگان تضمین شود. جوانب این طرح توسط کمیسیون پزشکی اتحادیه جهانی و سازمان بهداشت جهانی و بخش پزشکی IOC در حال بررسی هست.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین شرطی که در برگزاری مسابقات در نظر گرفته شده، این است که ۸ تیم از ۱۰ تیم سال قبل و ۷۰ درصد شرکت‌کنندگان سال ۲۰۱۹ در آن حضور داشته باشند. قرار است دو ماه قبل از هر مسابقه، مجدداً وضعیت برگزاری مسابقات را مورد بررسی قرار بدهند و در صورتی که همه معیار‌ها فراهم بود، مسابقه برگزار شود. آن وقت اتحادیه جهانی دستور برگزاری رقابت‌ها را خواهد داد.

امامی همچنین درخصوص آخرین وضعیت درمانی حسین نوری، فرنگی کار شایسته کشورمان نیز گفت: خوشبختانه با پیگیری فدراسیون‌های کشتی، پزشکی و ورزشی، حمایت مسئولان وزارت ورزش و تلاش حمید یاری وی از کرج به بیمارستان مسیح دانشوری که یکی از مراکز فوق تخصصی در زمینه درمان کرونا می‌باشد منتقل شد و هم اکنون روند درمانی اش با جدیدت توسط کادر زحمتکش پزشکی در حال پیگیری است تا به امید خدا حال این قهرمان ارزنده هر چه سریعتر خوب شود. این اطمینان را می‌دهم، تمامی مسئولان پیگیر همه امور برای بهبودی کامل حسین نوری خواهند بود.

سخنگوی فدراسیون کشتی درباره علت مبتلا شدن حسین نوری به ویروس کرونا اظهار داشت: به طور حتم با توجه به تعطیلی اردو‌های تیم ملی حسین نوری هم مثل سایر کشتی گیران بصورت انفرادی تمرینات خود را دنبال می‌کرد و قطع به یقین دلیل مبتلا شدن، تمرین در باشگاه نبوده است.


بیشتر بخوانید:

مهربان: دلایل محمدی برای عدم حضور در لیگ منطقی بود/ سلامتی کشتی‌گیران در اولویت است

تلاش «بیلال ماخوف» برای رهایی از محرومیت دوپینگ


 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار