بدهی ۲۷۵ میلیون تومانی فدراسیون کشتی بابت بدهی به بیمه تأمین اجتماعی جام باشگاه‌های کشتی فرنگی جهان در سال ۹۴ تسویه شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در آذرماه ۹۴ در شهر خرمشهر، فدراسیون کشتی مبلغ ۲۷۵ میلیون تومان بابت بیمه این مسابقات به سازمان تأمین اجتماعی بدهکار شد.

پس از رایزنی‌ها و پیگیری‌های انجام شده توسط فدراسیون و با همکاری هیأت کشتی منطقه آزاد اروند، طی فرآیند تجدید نظر این مبلغ به ۵۲ میلیون تومان تقلیل داده شد و در راستای همکاری‌های فی مابین، این مبلغ از سوی هیات کشتی منطقه آزاد اروند به سازمان تامین اجتماعی در حال پرداخت است و بدهی فدراسیون بابت این رقابت‌ها تسویه شد.

برگزاری نهمین وبینار داوری اتحادیه جهانی کشتی

نهمین وبینار اتحادیه جهانی با تدریس آنتونیو سیلوستری رئیس آلمانی کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی و کارلوس گارسیا از کشور اسپانیا روز پنجشنبه ۱۲ تیرماه برای داورانی از سراسر جهان برگزار گردید.

ناصر فروتن رئیس کمیسیون داوران در مورد این ویدیو کنفرانس اینترنتی گفت: این وبینار که راجع به کشتی فرنگی با موضوع شناسایی کشتی گیر فعال و کشتی گیر کم کار در حالت خاک و سرپا بود به مدت ۷۵ دقیقه به طول انجامید.

بیشترین شرکت کنندگان در این وبینار داورانی از قاره اروپا و آسیا بودند و نکته جالب در این وبینار حضور مربیان و کشتی گیرانی از سراسر جهان بود.


بیشتر بخوانید:

تصمیم گیری اتحادیه جهانی کشتی برای رویداد‌های سال ۲۰۲۰ / لالوویچ: با هم به موفقیت خواهیم رسید

ابتلای عنواندار کشتی جهان به ویروس کرونا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار