نشت گاز کلر در پتروشیمی کارون مهار شد+فیلم

مدیرعامل پتروشیمی کارون گفت: نشت گاز کلر با واکنش سریع نیرو‌های امدادی در این مجتمع مهار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا صدیقی‌ زاده مدیرعامل پتروشیمی کارون با بیان اینکه در ساعت ۱۶ و ۴۵ امروز از واحد ۱۱۳ پتروشیمی کارون به دلیل نقص در تجهیزات فلکسیبل نشت گاز کلر رخ داد، گفت: این حادثه با تلاش نیرو‌های آتش‌نشانی به سرعت و در کمتر از ۳۰ دقیقه مهار شد.

او به گازگرفتگی چند نفر از کارکنان که در نزدیکی آن واحد حضور داشتند اشاره کرد و افزود: با کمک نیرو‌های امدادی مجتمع‌های اطراف امدادرسانی به آن‌ها انجام شد و  مشکل جدی در این زمینه بوجود نیامد.


بیشتر بخوانید


محسن ادیبی سخنگوی کمیته شرایط اضطراری منطقه گفت: در پی نشت گاز کلر از پتروشیمی کارون به فوریت یگان‌های عملیاتی امداد و نجات و آتش نشانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به محل حادثه اعزام شدند و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که تعدادی از کارکنان دچار عوارض مختصر استنشاق گاز کلر شده که جهت بررسی و مداوا به مراکز اورژانس منطقه اعزام شده اند.

او با بیان اینکه این حادثه به علت نشتی از محل ایزوتانک کلر، جهت تخلیه در مخازن مایع پتروشیمی رخ داد، تصریح کرد: عملیات نشت گاز کلر به صورت کامل انجام شده و تیم‌های عملیاتی سازمان منطقه ویژه به مقر خود بازگشتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.