امام جمعه قصرشیرین گفت : طرح مواسات و همدلی در راستای کمک‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر و نیازمندان در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی نمونه بارز خدمت به خلق خدا در گرفتاری‌ها است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام علی ملکی امام جمعه قصرشیرین گفت : وظیفه تمامی مومنین و مومنات است که در راستای خدمت به خلق خدا و به خصوص در حوادث و گرفتاری‌ها کمک کنند.

او گفت : دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر خدمت به نیازمندان در کشور و این یک دیدگاه الهی است از این رو اوامر ایشان توسط مردم و جوانان، روحانیون به خوبی اجرا شده و امروز شاهد تاثیر نورانی کلام رهبری در کشور هستیم.

امام جمعه قصرشیرین افزود: جامعه ما دارای مردمی دیندار است که در بحران‌های مختلف همچون زلزله، سیل و کرونا خود را اثبات کرده اند و ثابت کرده اند در تمام سختی‌ها کنار یکدیگر هستند و این همان روحیه و تفکر رسول خدا است.

ملکی تنها راه قطع زنجیره انتقال بیماری ویروسی کرونا را رعایت موازین بهداشتی و فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و پرهیز از تردد‌ها و سفر‌های مورد و غیرضروری بیان کرد و از مردم خواست تا با جدی گرفتن این موارد کمک کنند هرچه زودتر شاهد ریشه کنی این ویروس باشیم .

انتها پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.