معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : شاهد مشارکت ۳۰ میلیارد تومانی مردم کرمانشاه در رزمایش مواسات و کمک مومنانه جهت کمک رسانی به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا بوده‌ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مجتبی بیاتی معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار بسته معیشتی با مشارکت خیرین استان تهیه و در اختیار نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا قرار گرفته که این بسته‌های معیشتی با هزینه ۳۰ میلیارد تومان تهیه شده است.

او با بیان اینکه اوج رزمایش مواسات و کمک مومنانه را در ماه مبارک رمضان شاهد بودیم، گفت : تاکنون در چندین مرحله بسته‌های معیشتی در استان در اختیار نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا قرار گرفته و در تدارک اجرای مرحله بعدی این رزمایش هستیم که امیدواریم با مشارکت خوب خیرین شاهد اجرای مرحله دیگری از این رزمایش تا حدود یک ماه آینده باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به فعال بودن پایگاه‌های بسیج برای جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم برای اجرای رزمایش کمک مومنانه، از خیرین خواست تا کمک‌های خود را از طریق این پایگاه‌ها به دست نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا برسانند.

بیاتی اشاره‌ای هم به تهیه بانک اطلاعاتی از نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا در استان کرمانشاه داشت و افزود: با توجه به ورود مساجد به حوزه شناسایی نیازمندان و آسیب دیدگان واقعی از کرونا، امیدواریم بسته‌های معیشتی به دست نیازمندان واقعی برسد.

او ادامه داد: طبق بررسی‌های انجام شده بالغ بر ۸۰ هزار خانوار نیازمند دریافت بسته‌های معیشتی در سطح استان شناسایی شده‌اند که تعداد قابل توجهی از آن‌ها در مرحله‌های قبلی بسته‌های معیشتی را دریافت کرده‌اند که البته این آمار منهای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.