بانوی شاعر و نویسنده شهربابکی، کتاب تازه چاپ شده خود را با عنوان شور کلمات به کادر درمان تقدیم کرد.

 افسر فاضلی شهربابکی، شاعر و نویسنده شهربابکی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: کتاب شور کلمات، یک مجموعه شعر، شامل ۱۶۴ رباعی است که به تازگی به چاپ رسیده و به مدافعان سلامت تقدیم شده است.

او افزود: از آنجا که قدرشناسی در فرهنگ ما مسلمانان و ایرانیان جایگاه خاصی دارد، وظیفه خود دانستم تا مراتب سپاس خود را از پزشکان، پرستاران و کادر بهداشتی و درمانی کشور که با وجود همه خطرات و سختی ها، ماه‌ها در خط مقدم مبارزه با کرونا برای سلامت جامعه مجاهدت می‌کنند را با اهدای این کتاب اعلام دارم.

فاضلی با اشاره به اینکه قصد داشتم به سهم خود، نقش ناچیزی در تشکر از این عزیزان داشته باشم، تصریح کرد: به همین منظور با حضور در جمع گرم و صمیمی این بزرگواران، به نیابت از همه مدافعان سلامت کشور، کتاب جدید خود را به پزشکان، پرستاران و پرسنل خدوم بیمارستان ولیعصر (عج) شهربابک تقدیم کردم و امیدوارم این پیشکش کوچک فرهنگی را بپذیرند.

او بیان داشت: تاکنون ۲۵ عنوان کتاب در حوزه‌های مختلف دفاع مقدس، آیینی، مذهبی، طنز، محلی، کودک و آزاد منتشر کرده ام که ۲۳ عنوان آن شعر و ۲ عنوان آن خاطرات دوران دفاع مقدس است.

این شاعر شهربابکی گفت: کتاب علمدار بصیر زندگینامه و خاطرات سردار شهید حاج علی علویان از شهدای وحدت و کتاب بچه‌های حاج قاسم، خاطرات دوران دفاع مقدس و اسارت سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله است که تاکنون هفت بار تجدید چاپ و نزدیک به ۳۰ هزار نسخه از آن منتشر شده است.

قطعه‌ای از کتاب شور کلمات:  
حالا که هوای عشق پُر باران است/ یک جرعه امید سهم بیماران است

تردید مکن از کرونا شایع تر/ ایثار پزشکان و پرستاران است.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.