معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از توزیع روزانه ۱۷۰ هزار انواع ماسک در سطح استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ قباد محمدی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه کمبود ماسک در سطح استان وجود ندارد، گفت : در بحث تامین ماسک در سطح استان مشکل قابل توجهی نیست و تولید ماسک در استان صورت گرفته و توزیع روزانه آن هم انجام می‌شود.

او از تولید روزانه ۸۰ هزار ماسک سه لایه در سطح استان خبر داد و گفت : این ماسک‌ها در میان داروخانه‌های استان توزیع می‌شود.

محمدی افزود: علاوه بر این ۴۰ هزار ماسک سه لایه هم از خارج از استان تامین شده و در میان داروخانه‌ها با اولویت داروخانه‌های شبانه روزی توزیع می‌شود. با این تعداد در مجموع روزانه ۱۲۰ هزار ماسک در سطح داروخانه‌های استان توزیع می‌شود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: علاوه بر این‌ها روزانه ۳۰ هزار ماسک سه لایه در سطح بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی استان توزیع می‌شود.

این مسئول اشاره‌ای هم به بحث توزیع ماسک‌های N۹۵ داشت و افزود: در حال حاضر روزانه حدود ۲۰ هزار ماسک N۹۵ در سطح استان توزیع می‌شود که از این تعداد پنج هزار عدد آن در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی استان توزیع می‌شود.

او افزود: روزانه ۱۵ هزار ماسک N۹۵ در سطح داروخانه‌های شبانه روزی استان توزیع می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.