معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: ۱۲۰ فرد دارای بیماری جذام از سراسر کشور برای زیارت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) به حرم رضوی مشرف شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حامد صادقی معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: با مساعدت آستان قدس رضوی جذامی‌های سراسر کشور بعد از سال‌ها در قالب ۲ مرحله به زیارت امام رضا (ع) مشرف و میهمان سفره امام رئوف (ع) شدند.
 

بیشتر بخوانید: خدمت رسانی بهزیستی خراسان رضوی به ۷۵ بیمار جذامی

او افزود: در مرحله نخست، حدود ۸۰ نفر به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شدند که با پذیرایی صبحانه در مهمانسرای حرم رضوی و توزیع سوغاتی همراه بود و در مرحله دوم ۴۰ نفر از این افراد به پابوسی بارگاه رضوی مشرف شدند.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی ادامه داد: در سال گذشته و بنا به دستور حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی، سرکشی و دیدار با جذامی‌های مشهد و رفع مشکلات آن‌ها در حد توان و اختیارات آستان قدس رضوی، در دستور کار قرار گرفت.

صادقی بیان کرد: توزیع ۵۰۰ وعده غذایی در دو مرحله، توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی در سه مرحله و توزیع ۵۰ بسته نوشت افزار در یک مرحله از جمله خدمات ارائه شده به مبتلایان به بیماری جذام در سال ۹۸ بوده است.
 
انتهای پیام//ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.