راه اندازی کارخانه آسفالت خوسف تا پایان امسال

مدیرعامل شرکت فنی مهندسی راهدار صنعت از راه اندازی کارخانه آسفالت شهرستان خوسف تا پایان امسال خبر داد.

نیک نام مدیر عامل شرکت فنی مهندسی راهدار صنعت خوسف در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت:  تلاش می کنیم در راستای جهش تولید، این کارخانه را با سرمایه اولیه ۱۲ میلیارد تومان تا پایان امسال راه اندازی شود.

او  با اشاره به اینکه این مجموعه قرار بود در چابهار راه اندازی شود، افزود: با پیگیری فرماندار خوسف و مسئولان در این شهرستان سرمایه گذاری انجام شد و اکنون طرح کمربندی بیرجند و روکش جاده بیرجند به قاین تا گردنه ثمن شاهی اجرا شده است.

نیک نام با اشاره به سال جهش تولید و طرح توسعه ادامه داد: همچنین در حال راه اندازی مجموعه کاملی از جمله قطعات و پازل‌های بتونیت  و طراحی تاسیسات شن و ماسه و کارخانه آهک در این منطقه هستیم.

مدیر عامل شرکت فنی مهندسی راهدار صنعت خوسف بیان کرد: در این کارخانه با توجه به اتومات بودن دستگاه ها، برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم و به صورت غیرمستقیم برای ۲۰۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.


بیشتر بخوانید 


او با اشاره به اینکه ۷۰ درصد فیزیکی کار انجام شده گفت: برای تکمیل نهایی این مجموعه به ۳۶ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

نیک نام گفت: این کارخانه برای آلایندگی کمتر، چهار کیلومتر از شهر فاصله گرفته و در دل کوه مستقر است، ولی همه زیرساخت ها  لازم مانند آب، برق و گاز را دارد.

مدیر عامل شرکت فنی مهندسی راهدار صنعت خوسف در پایان افزود: هدف از راه اندازی این کارخانه ایجاد را رفع محرومیت زدایی، کاهش بیکاری و افزایش بهره وری افراد و افزایش تولید و در نتیجه افزایش درآمد مردم عنوان کرد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.